fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מאות פתחו את ליבם במיזם "להגשים חלום של ילד"

ערב ההתרמה המסורתי 'להגשים חלום של ילד' המתקיים מדי שנה במגדל העמק אירח השנה מרתון סטנד-אפ עם שרשרת קומיקאים ובראשם שלום אסייג. כ-500 צופים הגיעו לערב המרגש שכל הכנסותיו קודש להגשמת חלומות ושילוב ילדים בפעילויות וחוגים
העירייה מוקירה את התורמים והשותפים להפקת האירוע
העירייה מוקירה את התורמים והשותפים להפקת האירוע

במגדל העמק חגגו השבוע את אירוע ‘להגשים חלום של ילד’ המסורתי. במסגרת התוכנית המתקיימת בכל שנה, מגיעים למגדל העמק שרשרת אמנים במטרה לגייס כסף לסיוע במימון עלויות החוגים לילדים ממשפחות מעוטות יכולת.

העירייה מוקירה את התורמים והשותפים להפקת האירוע
העירייה מוקירה את התורמים והשותפים להפקת האירוע

השנה השתתפו במיזם המוברך שרשרת קומיקאים שהופיעו במרתון סטנד-אפ וביניהם שלום אסייג, דניאל אסייג, יוסי וידר, רונן גרמה ומורן אזערי.

בטרם החל האירוע אליו הגיעו כ-500 צופים ונאסף סכום של 30 אלף שקלים כולו קודש להגשמת חלומות של ילדים ושילובם בפעילויות וחוגים של המתנ"ס העירוני, העניקו ראש העיר אלי ברדה וראשי המתנ"ס תעודות הוקרה לנציגי חברת "עמיגור", "אלי ישראלי אבטחה ושמירה", חיים בן יהודה "מור העמק", "אלירן סויסה הפקות", ישראל ואקנין, אפרים הרנוי, מני אסייג, ואסתר איפרגן על תרומתם למען המיזם והצלחת הערב.

יש לציין כי הקרן "להגשים חלום של ילד" הוקמה לפני כשבע שנים במטרה להקנות 'כנפיים' לילדים לפתח את כישוריהם והיכולות האישיות שלהם אולם הוריהם אינם מסוגלים לממן זאת. מאז הוקמה, הצליחה הקרן לגייס עשרות אלפי שקלים מדי שנה המאפשרים למאות ילדים ליהנות ממלגות שאפשרו להם להשתלב בחוגים השונים במחירים מוזלים, לבטא את כשרונם, לממש את הפוטנציאל שלהם בתחומים האהובים עליהם ולהפוך לכדורגל הבא, נגנית הפסנתר, הרקדן או המדענית הבאה.

יש לציין כי הקרן מנוהלת על ידי וועדת ההיגוי המשלבת את נציגי התורמים והמתנ"ס ומלווה על ידי מבקר חיצוני. מנהלת המתנ"ס אורית זאבי-כהן אמרה:” מגדל העמק הידועה בקהילתיות שלה הוכיחה פעם נוספת שיש בקרב תושביה ערבות הדדית שמחממת את הלב".

ראש העיר אלי ברדה אמר: "אני מתרגש מהרגישות החברתית והערבות ההדדית של תושבי העיר. חשוב לדעת כי תלמידי בתי הספר ייהנו מ'חוג לכל ילד' בהשתתפות סמלית של 100 ש"ח בלבד לשנה ובנוסף אנו מפעילים את 'התוכנית ההוליסטית', בשיתוף רשת 'אורט', המעצימה את התלמידים דרך החוזקות שלהם כולל מימון מלא לחוגים".

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות