fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ליאור פלג נבחר למנכ"ל עיריית נצרת עילית

לג, שמחליף את דב לוצקי, הוא יליד 1965, נשוי ואב לשניים מתגורר בקיבוץ מגידו. הוא סא"ל במיל' שבמהלך שירותו הצבאי פיקד על יחידות שדה, יחידות מיוחדות ושימש בתפקידי מטה באגף המבצעי במטכ"ל.
מינוי טרי. פלג (צילום עצמי)
מינוי טרי. פלג (צילום עצמי)

מזל טוב לעיריית נצרת עילית, שלאחר מספר חודשים בלי מנכ"ל, בחרה השבוע בליאור פלג לתפקיד. פלג, שמחליף את דב לוצקי, הוא יליד 1965, נשוי ואב לשניים מתגורר בקיבוץ מגידו. הוא סא"ל במיל' שבמהלך שירותו הצבאי פיקד על יחידות שדה, יחידות מיוחדות ושימש בתפקידי מטה באגף המבצעי במטכ"ל.

מינוי טרי. פלג (צילום עצמי)
מינוי טרי. פלג (צילום עצמי)

בשנת 2012 ליאור פרש מצה"ל אך המשיך לשמש כמנהל תחום הארגון והתקציבים של חטיבת המבצעים במטכ"ל. בהשכלתו האקדמית ליאור הוא בוגר מדעי המדינה, משאבי אנוש ומנהל שירותי בריאות. כמו כן הוא מוסמך למגשר אישי ומאמן. בשנתיים האחרונות ליאור משמש כיזם ומלווה פיתוחים עסקיים בסרילנקה בתחומי נדל"ן, חקלאות, תיירות ואנרגיה. הוא משמש בהתנדבות כיו"ר מכינה קדם צבאית 'תבור' ומרצה בתחומי מנהיגות והתמודדות בקבלת החלטות.
ליאור מוביל סדנאות לקראת שירות משמעותי בצה"ל בקרב תלמידי התיכוניים במסגרת פעילות האגף הביטחוני חברתי במשרד הביטחון.
ראש העיר שמעון גפסו, שבחר בליאור מתוך רשימה גדולה של מועמדים לתפקיד, אומר כי הוא נמצא ראוי ועומד בכל הקריטריונים. "לליאור יש את הידע, הניסיון והיכולת המוכחת לנהל ולהוביל את הארגון, אני נותן בו אמון מלא ומאחל לו הצלחה בתפקיד".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות