fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"לא שיחקנו אז בשביל הכסף אלא בשביל הסמל והעיר"

מגן העבר איזו שמילוביץ יהיה הערב בין ששת מקבלי אותות ההוקרה לדור המייסדים של הפועל נצרת עילית. מלבד שמילוביץ יקבלו עוד אותו הוקרה גם אלי לוי, בני סולומון, אדולף אהרון, ברוך טבורינסקי וחנניה לוי
איזו שמילוביץ
איזו שמילוביץ

טקס חגיגי ומיוחד, במעמד ראש העיר נצרת עילית רונן פלוט, יתקיים הערב (שלישי, 19:00) במחצית משחק הליגה של הפועל נצרת עילית נגד הפועל רמת השרון, במסגרת המחזור ה-17 בליגה הלאומית, בסימן 60 שנים לנצרת עילית ובמסגרתו יקבלו "דור המייסדים", של מועדון הכדורגל הפועל נצרת עילית, גביעי הוקרה מיוחדים לרגל תרומתם למועדון בשנותיו הראשונות.

איזו שמילוביץ
איזו שמילוביץ

בין מקבלי אותות הכבוד יהיה גם המגן השמאלי יצחק (איזו) שמילוביץ, שהשתחרר מהצבא בשנת 1967 ותפס קביעות בעמדת המגן הימני. לימים היה מאמן מצליח במחלקת הנוער של המועדון וגידל דורות של שחקנים מצטיינים. הוא גם הספיק לאמן את הקבוצה הבוגרת ופרש מכדורגל רק בגיל 35.

"זו הייתה תקופה אחרת, ימים אחרים, עיר שלמה עמדה מאחורי הקבוצה, היציעים היו מלאים, לא שיחקנו אז בשביל הכסף אלא בשביל הסמל והעיר", אומר שמילוביץ.

מלבד שמילוביץ יקבלו עוד אותו הוקרה גם אלי לוי, בני סולומון, אדולף אהרון, ברוך טבורינסקי וחנניה לוי. הטקס במעמד ראש העיר, רונן פלוט. הקהל מוזמן להגיע ולכבד את דור המייסדים.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות