fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"לא ניתן פרס לאנשים שייצאו נגד המועדון"

"מי שיתבע את הקבוצה שלנו לא ישחק בה כל עוד אני מנהל אותה", מצהיר יושב ראש קבוצת כדורסל הפועל נצרת עילית, אלי מלדסי, ומשגר רמז ברור לשחקנים ששוקלים לתבוע * "מי שיבחר ללכת לבית המשפט, הדלת שלי ושל המועדון תהיה סגורה בפניו", הוא מבהיר
אלי מלדסי (צילום עצמי)
אלי מלדסי (צילום עצמי)

"מי שיתבע את הקבוצה שלנו לא ישחק בה כל עוד אני מנהל אותה. לא ניתן פרס לאנשים שייצאו נגד המועדון", מצהיר יושב ראש קבוצת כדורסל הפועל נצרת עילית, אלי מלדסי, ומשגר רמז ברור לשחקנים ששוקלים לתבוע, בעקבות גל השמועות בעיר. מלדסי לא מתכחש לעובדה שהקבוצה חייבת כסף לשחקנים ששיחקו בה בעבר ומבטיח לטפל באופן אישי בכל חוב, "אבל לא דרך בית המשפט. מי שיבחר ללכת לבית המשפט, הדלת שלי ושל המועדון תהיה סגורה בפניו", הוא מבהיר.

אלי מלדסי (צילום עצמי)
אלי מלדסי (צילום עצמי)

כזכור, הפועל נצרת עילית ניצלה מירידה בעונה שעברה רק במחזור האחרון, לאחר עונת התאקלמות לא פשוטה בליגה הארצית. בעונה הבאה, מאמינים בנצרת עילית כי דברים ילכו יותר קל. הגעתו של המאמן ראובן יעקב, בשלבי הסיום של העונה החולפת, לאחר שהיה האיש שהעלה בזמנו את הקבוצה לליגה הארצית, מפיחה אופטימיות זהירה בקבוצה.

"אנחנו בשלבי בניית הסגל, מדברים עם שחקנים, זה לא הולך להיות פשוט כי ההיצע דל והביקוש גבוה. יש הרבה קבוצות באזור שנאבקות על מספר מצומצם יחסית של שחקנים, מה שאומר שהאופציה היא להביא שחקנים מאזור המרכז והעלויות יהיו גבוהות יותר בצורה משמעותית", אומר היו"ר מלדסי, שזוכה להערכה רבה על תפקודו.

מי שנמצא בסימן שאלה גדול הוא כוכב הבית, שבי מנשרוב, שלקח פסק זמן מכדורסל ומהעבודה בשרותי בריאות כללית, ונסע לטיול בלתי מוגבל בזמן בארצות הברית. "שבי מחפש את עצמו וזה בסדר, לגיטימי, אנחנו מאוד מעריכים אותו ורוצים שישחק אצלנו, אבל כפי שזה נראה כעת, אני בספק גדול אם הוא יעמדו לרשותנו בעונה הקרובה", אומר היו"ר מלדסי.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות