fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כוכב הפייסבוק שכבש את בית שאן

29,000 צפיות בערב הבחירות לסרטון שהעלה שמואל סבן, שללא ספק הסבו נזק רב לראש העיר המודח, רפי בן שטרית
על רקע האיצטדיון הנטוש. סבן (צילום עצמי
על רקע האצטדיון הנטוש. סבן (צילום עצמי

אחד הסמלים שיחקקו אצל תושבי בית שאן במערכת הבחירות הדרמטית, בה ניצח השבוע סגן השר ז'קי לוי את ראש העיר רפאל בן שטרית והדיח אותו מכיסא ראש העיר, הוא ללא ספק תושב העיר בשם שמואל סבן, שפרסם 4 סרטונים קצרים של 30 שניות ביום שלפני הבחירות וסחפו אלפי צפיות.

על רקע האיצטדיון הנטוש. סבן (צילום עצמי
על רקע האצטדיון הנטוש. סבן (צילום עצמי)

סבן שצילם את הסרטונים, ביחד עם חברו מתי גרמה, הופתע שהפך ביום אחד לכוכב הרשת.

הסרטון הראשון שפרסם סבן כשהוא נראה כעוס מאוד ומתייחס להזנחת שיכון א' זכה ל- 5755 צפיות, סרטון נוסף בו צולם סבן מול נחל חרוד המזוהם נצפה 7577 פעמים ואילו סרטון בו צולם סבן בפארק צבאים, כשהוא מחפש בצורה משעשעת את המפעלים שכביכול הביא בן שטרית לעיר זכה ל- 5489 צפיות.

הסרטון שפרסם סבן ושבר את הרשת הוא דווקא סרטון משעשע שעוסק בהפועל בית שאן המרוסקת ובו סבן מצולם בקופות של האצטדיון, שבעבר ידע ימים יפים יותר ומספר לצופים שהגיע לקנות כרטיס למשחק של מנצ'סטר יונייטד סרטון זה זכה ל 11,323 צפיות, ללא ספק נתון מדהים ביחס לעיר של 20,000 תושבים בלבד.

העקיצה על מנצ'סטר יונייטד לא הייתה מקרית, שכן בן שטרית צוטט כי המועדון מתנהל על פי תכנית עבודה של הקבוצה האנגלית  המפוארת, דבר שהפך בבית שאן ללעג וקלס.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות