fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורסל: מגדל העמק/עמק יזרעאל- חצי מהסגל שחקני בית

האיחוד בין הפועל מגדל העמק והפועל עמק יזרעאל יצא השבוע לדרך ומלבד המאמן והזרים יכלול הסגל 8 בוגרים של מחלקות הנוער של המועדון המאוחד
קבוצת הכדורסל המאוחדת (צילום עצמי)
קבוצת הכדורסל המאוחדת (צילום עצמי)

יוצאים לדרך: הקבוצה המאוחדת של מגדל העמק ועמק יזרעאל יצאה השבוע לדרך אמנם בהפסד אבל עם הרבה תקוות להמשך הדרך. שיתוף הפעולה שנחתם בין ראשי הרשויות אלי ברדה ואייל בצר בשנה שעברה. בקבוצה המאוחדת קיבלו החלטה והחליטו בעונת המשחקים הראשונה ללכת על השקעה בשחקנים צעירים שרובם צמחו במחלקות הנוער של שני המועדונים ולפי שעה 8 שחקנים בסגל הקבוצה יחזרו השנה לשחק בשורות הקבוצה המאוחדת בה גדלו.

קבוצת הכדורסל המאוחדת (צילום עצמי)
קבוצת הכדורסל המאוחדת (צילום עצמי)

המטרה המוצהרת של ראשי הקבוצה היא הישארות בליגה אך מגדל העמק הוכיחה בעבר כי היא מצליחה להעמיד קבוצה ראויה לחלק העליון של הטבלה.

בעמדת המאמן וכן בסגל הקבוצה בוצעה מהפכה של ממש כאשר על הקווים החליף ניר קפלן את דוד אלהרר ובגזרת הזרים ייהנו אוהדי הקבוצה מביצועיהם של שני שחקנים חדשים ג'ורדן סאמפל (25, 2.01) ששיחק בעונה החולפת בקבוצת אקדמיק פלובדיב מהליגה הבולגרית וטיילר ג'ונס (23, 2.01) ששיחק בקבוצת רוגסקה בסלובניה.

בגזרת הישראלים ימשיכו אלון לוין וטל אבירם שהינם השרידים היחידים שנותרו מהסגל של העונה החולפת אליהם יצטרפו נטע סגל, נבות ינאי, ארד הררי, קורן ז'ורנו, גל ויונטה, בן אלאף, עילי בן עמי, אוריאן רביב, רון נקרשביץ, וטל ויונטה. במשחק הבכורה של הקבוצה המאוחדת שהתקיים השבוע הפסידה הקבוצה בחוץ למכבי רחובות.

המשחק היה צמוד במשך שלושה רבעים אך שחקניו של קפלן קרסו ברבע האחרון ואפשרו לרחובות לברוח ולנצח.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות