fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חוסר ודאות בהנהלת הפועל עפולה

ראש העיר הנבחר אבי אלקבץ כבר עומד בשער עם ההנהלה החדשה שלו, בהנהלה הנוכחית דורשים שיחסל את החובות לפני שהקבוצה תועבר. פלונטר
דני אסולין (צילום חגאג רחאל)
יו"ר הפועל עפולה דני אסולין (צילום חגאג רחאל)

הנהלת הפועל עפולה יושבת על הגדר. ראש העיר הנבחר, אבי אלקבץ, כבר עומד בשער עם הנהלה החדשה שלו, אנשי כדורגל הנחשבים למקורביו, אבל סוגיית העברת הבעלות על הקבוצה אינה כל כך פשוטה. הסיבה: גירעון של כ- 2.5 מיליון שקל בו נמצאת הקבוצה, ערבויות אישיות בבקרה של ההנהלה וכן הלוואה אישית שנתן הנשיא, ששי יעקב, בגובה של מאות אלפי שקלים.

דני אסולין (צילום חגאג רחאל)
יו"ר הפועל עפולה דני אסולין (צילום חגאג רחאל)

בהנהלה הנוכחית אומרים כי אין להם בעיה להעביר את הקבוצה, אבל שאלקבץ יעשה זאת בכבוד. "יש כאן אנשים שתרמו 5 שנים למועדון, תרמו מזמנם וגם מכספם האישי", הם אומרים, "לא היה קורה כלום אם ההעברה הייתה מתבצעת בסוף העונה". בהנהלה כעסו על אלקבץ, שהגיע לאימון המסכם לפני הדרבי ביום חמישי שעבר ונכנס לאספת שחקנים.

מנגד במחנה אלקבץ לא מבינים את הטענות. "הציבור אמר את דברו והציבור רוצה שאבי אלקבץ ינהל את העיר וגם את הפועל עפולה", אמרו והזכירו כי "לפני 5 שנים ההנהלה של אבי נאלצה לעזוב את הקבוצה בבושת פנים אחרי שהפסיד בבחירות למירון".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות