fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"חוזר לפוליטיקה כי זה חסר לי, רוצה לשנות דברים"

לאחר הפסקה ארוכה חוזר חבר המועצה בימי אריאב ז"ל, אברהם ממן לעניינים * "לא סיימתי את מה שהתחלתי בזמן כהונתי, הגיע הזמן להשלים ולסגור מעגל", הוא אומר * ומבהיר: "אני לא מייצג רק את הציבור הדתי"
אברהם ממן (צילום עצמי)
אברהם ממן (צילום עצמי)

חבר מועצת העיר בעידן מנחם אריאב ז"ל, אברהם ממן, מתכוון להתמודד על מקום במועצת העיר נצרת עילית, בבחירות שיתקיימו בעוד פחות משנה.

"אני חוזר לפוליטיקה כי זה חסר לי, אני רוצה לשנות דברים", אומר ממן, בן 62 ("מרגיש כמו בן 26"), אב ל- 8 ילדים וסבא ל- 23 נכדים, "עוד לא סיימתי את מה שהתחלתי בזמן כהונתי במועצה, עכשיו הגיע הזמן להשלים ולסגור מעגל, עם כל הכבוד לכוחות הפועלים היום, יש עוד הרבה מה להוסיף ולתקן".

אברהם ממן (צילום עצמי)
אברהם ממן (צילום עצמי)

למה שיבחרו בך? בזמנו כשנבחרת היו מעט דתיים בעיר, היום יש המון ומן הסתם יש להם דעות ומועמדים ולא בטוח שהם בכלל מכירים אותך

"מה זה קשור לדתיים? לא התמודדתי מטעם רשימה דתית, הייתי מועמד עצמאי והצטרפו אלי רשימות דתיות, אי אפשר לשייך אותי רק לזרם הדתי, אני יודע לפעול בהרבה תחומים למען תושבי העיר, הרבה יותר טוב מלא מעט חברי מועצה היום. אני חוזר ואומר שהפוטנציאל האלקטורלי שלי לא בנוי רק על הציבור הדתי, אלא ברובו על הציבור הרחב".

-אתה מנסה להתנער מהתווית הדתית אבל עובדה היא שתמיד אמרת שאתה נציג הדתיים בעיר

"יש לך טעות, תמיד ייצגתי את כל המגזרים, נכון שיותר את הציבור הדתי אבל לא רק. די להזכיר את הכדורגל ואת תנועות הנוער החילוניות שפעלתי למענן".

-מה תביא למועצה, אם וכאשר תיבחר?

"ניסון עשיר ויכולת להשיג מטרות. אני יודע לסמן מטרות ולהשיג אותן בזכות, לא בחסד".

-אמרת שיש דברים לתקן. מה בדיוק?

"בהרבה תחומים יש דברים טעוני שיפור, למרות שהים, בניגוד לשנים האחרונות, יש לנו ראש עיר שאכפת לו, אבל צריך לדאוג לכוון גם ליעדים נוספים, לשים עליה ם דגש. מספיק סבלנו מחברי מועצה שחיממו את הכיסא ולא עשו כלום למען התושבים. דברים צריכים להשתנות".

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות