fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

50 עובדי YOU פוטרו, רמי לוי מגיע לנצרת עילית

עצוב לעזוב מקום שבמשך שנים היה הבית השני שלנו, חבל שהגענו למצב הזה", אמרה אחת העובדות. בקרוב ייפתח סניף של רמי לוי במקום
רשת you (צילום יצחק סולומון)
רשת you (צילום יצחק סולומון)

 

 

רשת you  (צילום יצחק סולומון)
רשת you (צילום יצחק סולומון)

סניף YOU במרכז דודג' סנטר בנצרת עילית נסגר השבוע רשמית. לידיעות הגליל נודע כי בעוד כחודשיים עתיד להיפתח במקום סניף מרשת רמי לוי.

סניף YOU בדודג' סנטר נמצא בירידה כבר חודשים ארוכים, לאחר שנפתח בקול תרועה לפני 11 שנים. לאחרונה צומצם שטחו של הסניף מ-2500 מ"ר ל- 2000 מ"ר. "הבינו שהמקום גדול מדי, חשבו שאם יצמצמו שטחים העלויות ירדו, אבל בפועל הקליינטים לא הגיעו והסניף שפעם היה אחד החזקים בעיר, המשיך להפסיד", אומר עובד ותיק. מבין העובדים היו כאלה שטענו כי "מאז שנפתח מרכז מזון מורגשת ירידה חדה בכל הסופרמרקטים בעיר".

ביום שישי שעבר קיבלו כ- 50 עובדי הסניף מכתבי פיטורים, שנכנסו לתוקף ביום ראשון האחרון, ה- 2 באוגוסט. לחלק מהעובדים הוצעה עבודה בסניפים אחרים של הרשת. "עצוב לעזוב מקום שבמשך שנים היה הבית השני שלנו, חבל שהגענו למצב הזה", אמרה אחת העובדות. יחד עם זאת ידעו העובדים לספר כי "קיבלנו את כל התנאים, בקטע הזה הם היו בסדר אתנו".

לידיעות הגליל נודע כי רמי לוי ניהל מגעים שקטים לרכישת המקום ולהפעלתו. נציגי רמי לוי לקחו את פרטי העובדים, בכוונה להעסיק אותם בסניף החדש.

 

 

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות