fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

תפסו אמריקה

84 תלמידים מנצרת עילית, מגדל העמק ועמק יזרעאל עלו על המטוס לארה"ב ועשו דרכם לחודש מחנה קיץ חלומי של הקהילה היהודית בדטרויט
משלחת התלמידים
משלחת התלמידים (צילום: ישראל פרץ)

יש דרכים רבות ליהנות בחופש הגדול. אפשר לבלות בבריכה, לצפות בסרטים, לטייל בחיק הטבע ליהנות מחוויות אקסטרים, לנסוע לחו"ל או – כמו 84 תלמידים ברי מזל מנצרת עילית, מגדל העמק, ועמק יזרעאל – אפשר ליהנות מהכול ובסדר גודל ענק,כמו שרק אמריקה יודעת להציע.

משלחת 84 התלמידים משלושת הרשויות בשותפות גליל מרכזי,יצאה למחנה הקיץ טמארק, שבדטרויט מישגן. הורים, אחים וחברים נרגשים נפרדו מהם, טרם עלייתם לאוטובוס בדרכם לנתב"ג.במפגש המרגש, על כר הדשא ברחבת המועצה עמק יזרעאל, היה גם ראש עיריית מגדל העמק אלי ברדה שהגיע לברך באופן אישי את החניכים, בשם שלושת הרשויות השותפות בתכנית.

משלחת התלמידים
משלחת התלמידים (צילום: ישראל פרץ)

מחנה הקיץ של הקהילה היהודית בדטרויט הוא חלום של כל נער ונערה. "מדובר בחוויה מדהימה שנמשכת חודש ימים,ללא הפסקה. טיולים, מסיבות, אטרקציות, חוויות אקסטרים, מחנאות, ספורט ימי ואינספור הפתעות בדרך", מספר יו"ר התכנית אפי זמיר. לדבריו, החוויה המשמעותית ביותר היא עצם המפגש עם ילדים אמריקאים והמשפחות המדהימות בקהילה היהודית של דטרויט. "הקהילה היהודית כולה מחבקת את המשלחת מישראל ומפנקת את החניכים לאורך כל המחנה", אומר היו"ר זמיר.

מחנה הקיץ השנה יתקיים באווירה חגיגית במיוחד, לרגל חגיגת בר המצווה לתכנית טמארק הפועלת זו השנה ה 13 בהצלחה מרשימה, במסגרת שותפות ביחד גליל מרכזי – מישיגן. התכנית הינה פרי יוזמת פדרציית דטרויט ונתמכת על ידי הרשויות נצרת עילית, מגדל העמק ועמק יזרעאל. ב- 13 שנות פעילותה השתתפו מעל ל -1000 בני נוער ישראלים בתכנית, חלקם המשיכו ללוות אותה גם בכיתות יא' ולשמש מדריכי נוער במחנה.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות