fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"קיבלתי את החיים שלי במתנה"

בבר אדרי שעובד כמשלוחן בסופר, נאלץ לקפוץ מחלון רכבו שעלה באש ונשרף כליל. "התרעתי שהרכב לא תקין, לא התייחסו אלי", הוא כועס
בבר אדרי
ניצלתי בנס. בבר אדרי (צילום???)
בבר אדרי
ניצלתי בנס. בבר אדרי (צילומים: יצחק סולומון)

"אני מרגיש שניצלתי בנס ממוות", סיפר בהתרגשות אברהם (בבר) עדרי מנצרת עילית, בן 56, משלוחן במרכזי קניות בנצרת עילית כשרכבו עלה באש בעת נסיעה. עדרי נשוי ואב לשש בנות, סבא לחמש נכדים, נאלץ להימלט מרכבו כל עוד נפשו בו.

עדרי נוהג לספק משלוחים עד בית הלקוח: "הייתי בעוד נסיעה שגרתית בדרך ללקוח, בשניות ראיתי שחום המנוע עולה, לפתע ראיתי שהמנוע מתחיל לבעור, עולה בלהבות. זה היה מהיר, עניין של שניות, באמצע הכביש עצרתי את האוטו, ניסיתי לפתוח את הדלת לברוח אבל היא נתקעה, שברתי את החלון עם המרפק וקפצתי מהחלון. אם לא הייתי מגלה תושייה, כנראה לא הייתי היום בחיים".

למקום הגיעו כוחות כבוי אש ומשטרה שכיבו את הרכב הבוער. אמבולנס הבהיל אותו לבית החולים האנגלי בעפולה, שם התברר כי עדרי סובל מזעזוע מוח, פריקת כתף קלה והמון מכות יבשות. הוא הצטווה לנוח במשך מספר ימים. "אני מתכוון לתבוע את בעל הבית, התרעתי חודשים ארוכים שהרכב לא תקין, אף אחד לא התייחס לטענות שלי, זלזלו בחיים שלי".

עדרי מתכוון לפקוד את בית הכנסת ולברך את ברכת הגומל. "קיבלתי את החיים שלי במתנה, הסיפור הזה יכול היה להסתיים בצורה הרבה יותר קשה וטרגית".

רכבו השרוף של בבר
הזהרתי שהרכב לא טוב. הרכב השרוף

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות