fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

צעירה לנצח

שמעתם על מדריכת ספורט בת 82? אינה גלקין מנצרת עילית, היא מדריכת ספורט בעמותה למען הקשיש בנצרת עילית כבר 17 שנה ומפגינה כושר ואנרגיות, שלא מביישים אף נערה צעירה. "הספורט הוא דרך חיים עבורי, לא רואה את עצמי בלי ספורט", היא אומרת
אינה גלקין
אינה גלקין (צילום: עצמי)

בדרך כלל כשאתם מדמיינים לעצמכם כיצד צריכה להיראות מדריכת ספורט, אתם חושבים על צעירה, נאה וחטובה. אינה גלקין, בת 82 מנצרת עילית, היא בדיוק ההיפך ממה שחלמתם, אבל זה לא אומר שהמתאמנים שלה לא מרוצים. גלקין היא מדריכת ספורט בעמותה למען הקשיש בנצרת עילית כבר 17 שנה ומפגינה כושר ואנרגיות, שלא מביישים אף נערה צעירה.

המתאמנים שלה מעריצים אותה, אוהבים אותה ואת הדרך שהיא מעבירה להם את השיעורים. "לא היינו מוכנים להחליף אותה באף מדריכה צעירה וחטובה", הם אומרים, מפרגנים לה ומרעיפים עליה המון אהבה. "בשבילנו היא מספר 1", הם מפרגנים לה.

אינה גלקין התחילה את הקריירה הספורטיבית שלה בישראל בשנת 1990 כמורה לספורט בבית הספר התיכון שרת בנצרת עילית, שם עבדה במשך 3 שנים. אחר כך עבדה כמורה להתעמלות בנעמ"ת, בדיור מוגן נוף יזרעאל, במתנ"ס גורדון.

עברו לכתבה המלאה ב"ידיעות הגליל"

אינה גלקין
אינה גלקין (צילום: עצמי)

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות