fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עצומה להוזלת מחירי הכניסה לקאנטרי קלאב בנצרת עילית

איתי רק, העומד בראש תנועת צלש- צעירי נצרת עילית, יוצא למאבק ומאשים: "רבים מצעירי העיר אינם פוקדים את הקאנטרי בשל מחירי הכניסה הגבוהים ובשל תעריפי המנוי הבלתי נתפסים"
איתי רק (צילום: עצמי)

תנועת צלש- צעירי נצרת עילית בראשות איתי רק, החליטה להניף את נס הדגל ונרתמה למאבק אשר יוזיל את מחירי הכניסה לקאנטרי קלאב בעיר, לנוער, צעירים וסטודנטים תושבי העיר.

צריך לקחת את העניינים בידיים. איתי רק (צילום: עצמי)

"רבים מצעירי העיר אינם פוקדים את הקאנטרי בשל מחירי הכניסה הגבוהים ובשל תעריפי המנוי הבלתי נתפסים. יש בכוונתנו להיאבק בכל דרך חוקית למען צעירי העיר והתושבים בכללם", אומר איתי רק ומוסיף "העצומה אותה יזמנו התפשטה ככדור שלג בין תושבי העיר באמצעות הרשתות החברתיות ומפה לאוזן, ובפחות משבוע חתמו על העצומה מאות מתושבי העיר המזדהים עמנו".

איתי רק אומר ש"לא יכול להיות שהקאנטרי בעיר, שהוא משאב עירוני ואינו מופרט לחברה פרטית, לא יהיה נגיש כלכלית לנוער לחיילים המשוחררים, לסטודנטים מגיל 26 ומעלה ולזוגות הצעירים. אם לא ניקח את העניינים הבוערים בעיר, בסדר היום העירוני , המצב יימשך כמות שהוא". איתי קורא לתושבי העיר להצטרף למאבק, "בכדי שנוכל להביא להוזלה משמעותית של מחירי הכניסה לתושבי העיר".

סגן יושב ראש החברה לפיתוח בנצרת עילית, אלכס גדלקין, אמר בתגובה: "למי שמתיימר לייצג את הצעירים, נגמרו הספינים עליהם הוא מנסים לגזור קופון. אם היה הוא צעיר נמרץ, ואולי מנוי החדר הכושר של הקאנטרי, היה אץ ורץ ומגלה כי מאז היכנסו של ראש העיר והשלטון הנוכחי ירד מחיר הכניסה באופן משמעותי. חיילים וסטודנטים בעלות של 10 שקלים בלבד עבור 28 חוגים שונים, חדר כושר מפואר, סאונות, ג׳קוזי וארבע בריכות שחייה. הקאנטרי הגדיר מחדש את המושג צעיר, והחלטנו שצעיר הינו עד גיל 30, ומשלם רק 140 שקל לחודש במנוי שנתי".

עוד הוסיף גדלקין ואמר: "הנהלת החברה לפיתוח, עם חברי הדירקטוריון האחראיים היושבים בתוך עמם רואים בנתח האוכלוסייה הצעירה נתח חשוב ומשמעותי, ועושים הכל שיראו בקאנטרי ספא עילית כמקום בילוי, ספורט, ומפגש חברתי. מאות החיילים והסטודנטים הפוקדים את הקאנטרי מידי יום הם התשובה האמיתית לשירות אותו אנו מעניקים, ואני מציע למר איתי רק לנסות ולקדם את יומרותיו הפוליטיים במקום אחר".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות