fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עו"ד דניאל דרפקין נחת בנתב"ג ונעצר על ידי המשטרה

"כיום יש 34 תלונות ותלונות ממשיכות לזרום. יש הסכמה עם החשוד ל-7 ימי מעצר", טענו בפרקליטות. חשוד בעבירות גניבת נכס שבפיקוחו וקבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות מלקוחותיו. לדברי ב"כ המדינה, המדובר בסך 2.7 מיליון שקל
התרסקות מטוס אילוסטרציה
אילוסטרציה

בלילה שבין שני לשלישי השבוע נעצר עו"ד דני דרבקין מנצרת עילית, בנמל התעופה בן גוריון, דקות אחדות לאחר שנחת בטיסה מרוסיה. את פניו קיבלו מספר שוטרים וקציני משטרה והוא נלקח בניידת לחקירה. גורמים המקורבים לחקירה סיפרו כי מעצרו תואם מראש על ידו עם המשטרה, לאחר שאותר ויצר קשר בעת שהותו ברוסיה. "הוא הבין שאין לו ברירה ובמוקדם או במאוחר הוא ייתפס", אמר אחד המקורבים.

פרשת דרבקין, דמות מוכרת ופעילה בקהילה, עוררה לפני כחודש הדים רבים בנצרת עילית. למשטרה הוגשו שמונה תלונות של לקוחות, שטענו כי הפקידו בידיו מאות אלפי שקלים במסגרת עסקאות נדל"ן. דרבקין, על פי החשד נסע לחו"ל, לאחר שהבין כי לא יוכל להחזיר את הכסף. "על דלתות משרדו של העו"ד התדפקו ימים רבים לקוחות מבוהלים, הטלפון במשרדו לא הפסיק לצלצל והשמועה על כך שברח עם הכסף הותירה אנשים רבים חסרי אונים. מדובר בעו"ד שהתעסק בעיקר בנדל"ן ומכירת דירות ויש אנשים שחוששים שאיבדו בגללו את כל עתידם", סיפר איש עסקים מקורב לדרבקין.

שופטת בית המשפט  השלום בעכו, ג'ני טנוס, האריכה ביום שלישי ב- 7 ימים את מעצרו של עו"ד דרבקין, החשוד בעבירות גניבת נכס שבפיקוחו וקבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות מלקוחותיו. לדברי ב"כ המדינה, מדובר בסך 2.7 מיליון שקל נכון להיום.

"כיום יש 34 תלונות ותלונות ממשיכות לזרום. יש הסכמה עם החשוד ל-7 ימי מעצר", טענו בפרקליטות. דרפקין בחר לייצג את עצמו. הנפגעים העיקריים בפרשה הם בעלי בתים שמכרו את דירתם והעבירו אליו את כספם למשמורת. "נתתי את כל הכסף שהיה לי", אמר השבוע אחד הלקוחות, "אני לא יודע מה לעשות. אני מפחד שלא נשאר לי כלום, לא בית ולא כסף".

בקרב הנפגעים היו גם כאלה שנשמו לרווחה לאחר שנודע כי העו"ד נמצא ונעצר. "לפחות יש לנו עכשיו כתובת למי לפנות. אני לא מאמין שנראה ממנו כסף, אבל לך תדע, אולי נשאר משהו בכל זאת".

בנצרת עילית עדיין מתקשים לעכל את הסתבכותו של העו"ד המוכר, שייצג בין היתר חברי מועצת עיר וגורמים בעלי השפעה. "אני מכירה אותו ואת המשפחה שלו ועדיין המומה מכל הסיפור, הוא בן אדם נורמטיבי שלבש חליפות, מכובד מאוד ובעל תפקיד מפתח. הייתה תקופה שאפילו שמו הוזכר כמועמד לראשות העיר, קשה לתפוס שעכשיו הוא במעצר", אמרה מקורבת למשפחה.

גורמים המקורבים לדרפקין:  "הוא איש שעשה טוב להרבה אנשים ובסתר, אסור למהר לשפוט לפני שהמשטרה חקרה ולפני שבכלל הוגש נגדו כתב אישום", אמרו והוסיפו: "ומה אם בטענות נגדו לא יימצא כלום? מי יודע, אולי יהיו לו תשובות מספקות למשטרה".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות