fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עובדי החברה הכלכלית בנצרת עילית ביקשו סיוע מההסתדרות

לא קיבלו שכר במשך חודשיים. יו"ר ההסתדרות: "לא יעלה על הדעת שאנשים שעובדים קשה כל החודש וצריכים לקיים משפחות לא יקבלו בסוף כל חודש את משכורותיהם"
לאון פרץ (צילום: עצמי)
לאון פרץ (צילום: עצמי)
לאון פרץ (צילום: עצמי)
לאון פרץ (צילום: עצמי)

עובדים של החברה הכלכלית לפיתוח נצרת עילית, אשר מזה חודשיים לא מקבלים משכורות, פנו להסתדרות במרחב עמקים צפוני וביקשו את סיועה. לדברי העובדים, הנזק שנגרם להם עקב אי תשלום משכורות הוא קשה מנשוא ובמיוחד עתה לפני חג הפסח. "אנחנו חיים בחוסר ודאות, לא יודעים מה קורה ומה יהיה", אומר אחד העובדים.

השבוע התקיימה פגישה, בין לאון פרץ יו"ר המרחב לבין ראש העיר אלכס גדלקין, אשר נועדה לפתור את סוגיית אי תשלום שכרם של עובדי החברה הכלכלית. ראש העיר הבטיח ליו"ר המרחב כי בכוונתו לעשות כל שביכולתו על מנת שמשכורות העובדים תשולמנה להם עד היום (חמישי)  והסביר כי העיכוב נובע אך ורק מטעמים ביורוקרטיים. העובדים מצדם אומרים כי כבר חודשיים הם שומעים רק הבטחות שהנושא בטיפול אבל לא קורה דבר וחצי דבר. "כמה זמן אפשר לעבוד בלי להביא פרנסה הביתה", שואל אחד העובדים.

לאון פרץ, יו"ר המרחב: "לא יעלה על הדעת שאנשים שעובדים קשה כל החודש וצריכים לקיים משפחות לא יקבלו בסוף כל חודש את משכורותיהם ולא יוכלו לחגוג בכבוד את חג הפסח הקרוב! אני קורא לכל עובדי החברה הכלכלית לפיתוח נצרת עילית לעמוד על זכויותיהם, להשלים את תהליך הצטרפותם להסתדרות ולצאת יחד בכוחות משותפים למאבק על זכויותיהם, בהווה ובעתיד".

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות