fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עד שהרזון יפריד ביניהן

שתי אחיות מיוקנעם החליטו לבצע יחד ניתוח שרוול קיבה. חודש אחרי הן ממשיכות להיות צמודות, כל אחת מהן השילה 15 ק"ג ממשקלה. "אני חולמת להגיע לחופה עם 40 ק"ג פחות", הצהירה לפני חודש א. שהגיעה לניתוח במשקל 112 ק"ג
האחיות ביום הניתוח (לפני) (צילום: מיה צבן, דוברת בית החולים)

האחיות א. ול. מיוקנעם החליטו שהן לא יכולות להתמודד יותר עם המשקל הגבוה אליו הגיעו, כל אחת מהן נאלצה לחיות עם שורה של בעיות בריאותיות שנבעו מעודף המשקל. בעקבות המלצה מקרובת משפחה, א. האחות הגדולה (בת 32) , הגיעה לד"ר ניסים גירון, לבצע ניתוח שרוול קיבה. לפגישת הייעוץ היא שכנעה את אחותה הקטנה, ל. בת ה-18 להגיע יחד איתה. בפגישה הן כבר בקשו מד"ר גירון לעבור את התהליך ביחד בבית החולים פוריה בטבריה.

האחיות ביום הניתוח (לפני) (צילום: מיה צבן, דוברת בית החולים)

"כבר כמה שנים חושבת על חתונה, יש לי חבר שבע שנים. אני רוצה להגיע לחתונה אחרי שירדתי במשקל ושיפרתי את הבריאות שלי. הייתי בקבוצת תמיכה, התחלתי כל מיני דיאטות, שום דבר לא עזר. יש לי בעיה עם בלוטת התריס וזה חלק מהקושי". אני חולמת להגיע לחופה עם 40 ק"ג פחות, הצהירה לפני חודש א. אשר הגיעה לניתוח במשקל 112 ק"ג .

אחותה הצעירה ל. סיפרה "אני שוקלת 135 ק"ג וזה קשה לי, אני רוצה להתגייס לצבא. אני מבטיחה שאחרי הניתוח אני אעשה הכל כדי לשמור על עצמי, לשמור על אורח חיים בריא ונכון. אני אתרחק מכל החטיפים וכל הממתקים, אני מרגישה שאני מוכנה לעשות שינוי משמעותי בחיים שלי."

ד"ר גירון: "שתי האחיות עברו את אותה פרוצדורה, ניתוח שרוול קיבה. מהלך הניתוח היה תקין והן שוחררו הביתה לאחר יומיים. חשוב שהן יגיעו אלינו למעקב וביקורת. הסכמנו לנתח אותן באותו יום כדי שיוכלו לחזק ולתמוך אחת בשנייה מעבר לניתוח מדובר בשינוי בהרגלי החיים".

חודש לאחר מכן, בשיחת טלפון סיפרה ל. כי הן מרגישות טוב, ומקפידות על אכילה מתונה ובריאה ואף החלו בשגרת פעילות גופנית. ל. דיווחה כי התחרות ביניהן צמודה מאד, בחודש שחלף מאז הניתוח, כל אחת מהן השילה 15 ק"ג ממשקלה.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות