fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עדי ברקו מכר את ביתו לתושב עין מאהל

ממלא מקום ראש העיר לשעבר, שהפסיד בבחירות לראשות העירייה ולא נבחר למועצה, עתיד בקרוב לעזוב את העיר, כפי שהבטיח אחרי הבחירות. ברקו בתגובה: "אינני נבחר ציבור יותר, אני אדם פרטי ולכן אין לי צורך לתת תגובה על דברים שקורים בחיי האישיים"
עדי ברקו
אוכיח את חפותי. עדי ברקו (צילום: פרטי)
עדי ברקו
אוכיח את חפותי. עדי ברקו (צילום: פרטי)

ממלא מקום ראש העיר נצרת עילית לשעבר, עדי ברקו, עמד בהבטחתו לאחר הבחירות ועתיד בקרוב לעזוב את העיר. לידיעות הגליל נודע כי ברקו מכר את ביתו, שברחוב יעל בשכונת גבעת ברק, לתושב כפר עין מאהל. יש לציין כי מדובר בשכונה שיועדה מלכתחילה לאנשי כוחות הביטחון בלבד. כזכור, בבחירות האחרונות התמודד ברקו לראשות העיר, אך נפל מפלה צורבת מול יריבו שמעון גפסו. אכזבתו הייתה רבה, לאחר שגם למועצת העיר הוא לא נבחר. אחרי הבחירות הצהיר ברקו כי אין לו מה לעשות בעיר בה לא רוצים אותו, וכאדם פרטי הוא אינו חייב דין וחשבון לאף אחד. ככל הידוע רכש ברקו בית בתל אביב, ועל פי הערכות, באזור חודש אוגוסט יעתיק את מגוריו כדי שביתו הקטנה תוכל לפתוח בחודש ספטמבר את שנת הלימודים בבית ספר חדש. כמו כן הוא צפוי עד אז לסיים את משפטו, המתנהל בימים אלה בבית משפט המחוזי בחיפה.

לפני חמש שנים עלה ברקו כמטאור בשמי הפוליטיקה המקומית בנצרת עילית. בחור צעיר, משכיל, סגן אלוף במיל', הוא חבר לגפסו ושימש כממלא מקומו לאחר הבחירות. אלא שמהר מאוד החלו חיכוכים בין השניים, ולבסוף הוא הודח מתפקידו. בהיותו אופוזיציונר לוחם עשה חיים קשים לגפסו, ובבחירות האחרונות הוא התמודד מולו לראשות העיר.

מתווך הנדל"ן צביקה מנשקו מעריך את הבית בו מתגורר ברקו בכ- 2.5 מיליון שקלים. "אני מכיר בית שנמכר בשכונה ב- 3.6 מיליון שקלים", הוא מסביר.
מנשקו, שמענו על סכומים גבוהים יותר בהם נמכרו בתים בשכונה
"אני מעריך שבית כזה שווה 2.5 מיליון שקלים. אם היה פונה לנוף של עמק יזרעאל, היה שווה מיליון שקל יותר, ובסך הכל כ- 3.5 מיליון שקלים".
תוך כמה זמן נהוג לפנות בית כזה?
"זה תלוי בהסכם בין שני הצדדים, מפינוי מיידי ועד לחצי שנה".
מישהו זוכר שזו שכונה שיועדה לכוחות הביטחון?
"בסופו של יום, מי שמסוגל לרכוש בית כזה בנצרת עילית הם רק תושבי המגזר הערבי".

עדי ברקו בתגובה: "אינני נבחר ציבור יותר, אני אדם פרטי ולכן אין לי צורך לתת תגובה על דברים שקורים בחיי האישיים".

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות