fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נצרת עלית: תלמיד תלה מודעה על תחנת האוטובוס ונקנס ב-730 שקלים

הנער תלמיד תיכון, רצה למצוא עבודה בחופש הגדול בתיקון מחשבים. הוא נקנס על ידי פקחי העירייה וכתב לראש העירייה שמעון גפסו בפייסבוק כי המעשה נעשה בתום לב והקנס בוטל.
ראש עיריית נצרת עלית שמעון גפסו
שמעון גפסו (צילום: קרן אקריש)

עיריית נצרת עילית ביטלה קנס בסך 730 שקלים שהוטל על נער, שתלה מודעה על תחנת אוטובוס, בה ביקש למצוא עבודה בחופשת הקיץ.

הנער תלמיד תיכון מנצרת עילית, פנה באמצעות הפייסבוק לראש העירייה שמעון גפסו. הוא סיפר כי בתום לב תלה את המודעה על תחנת אוטובוס וכי כל רצונו היה לנצל את החופש הגדול כדי למצוא עבודה בתיקון מחשבים, ולצערו ספג קנס כבד. גם אימו של הנער פנתה לגבסו והסבירה כי בנה לא היה מודע לעבירה שביצע וכי אין ביכולתו לשלם את הקנס בסך 730 שקלים.

ראש עיריית נצרת עלית שמעון גבסו
פנה ליועצת המשפטית שתסייע. ראש עיריית נצרת עלית שמעון גבסו (צילום: קרן אקריש)

גפסו הסביר בתשובתו, כי תליית מודעה על תחנת אוטובוס היא עבירה חמורה שנוגדת את חוק שמירת הניקיון בעיר. הוא ציין כי העירייה נלחמת בתופעת הדבקה פיראטית שפוגעת בחזות העיר ופקחי העירייה מבצעים את עבודתם באמצעות אכיפת החוק. הנער הביע צער על המעשה ואמר כי למד את הלקח והמקרה לא יחזור שנית.

לאחר שראש העיר השתכנע כי אכן "השיעור" נלמד, והנער הבין את חומרת המעשה, פנה אל המחלקה המשפטית וביקש לברר האם ניתן לבטל את הקנס ולהחזיר לנער את הכסף. ראש העיר הסביר כי למרות קיומו של החוק וחשיבות אכיפתו על העירייה להפעיל שיקול דעת ולהתחשב בהיותו של בעל הקנס תלמיד שחיפש עבודה בחופשת הקיץ. עו"ד מורן ברדה, נענתה לבקשה והודיעה לנער כי מלפנים משורת הדין, החליטה העירייה לבטל את הקנס ולהסתפק באזהרה בלבד .

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות