fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נצרת עילית: עובדים מואשמים כי איימו על חייו של מנהל במפעל

הוגש כתב אישום נגד שני עובדים בני 21 ו-25 שעבדו במפעל באזור התעשייה בנצרת עילית ונהגו לאיים על המנהל שלהם עקב סכסוך מתמשך. מכתב האישום עולה כי השניים סימנו לו עם ידיהם כי ישספו את גרונו או יעקרו את עיניו וכן חשבו להכין מטען שיוצמד למכוניתו
מאות מקומות עבודה נוספים. אזור התעשייה בקרית ביאליק (צילום: אלונה איזנברג)

פרקליטות מחוז הצפון הגישה היום באמצעות עו"ד נטע פוניס-אלהרר לבית המשפט השלום בנצרת כתב אישום נגד אלכסיי סטופרנקו בן 21 מנצרת עילית בגין ניסיון לקשירת קשר לפשע ואיומים. כמו כן הוגש כתב אישום נוסף נגד אלכסיי צ'רבוניוק בן 25 מנצרת עילית בגין ביצוע עבירה של מתן אמצעים לביצוע פשע.

על פי עובדות כתב האישום, עבדו שני הנאשמים במפעל שבאזור התעשייה ציפורית בנצרת עילית . בתקופה זו, שרר בין אלכסיי סטופרנקו ובין מנהל צוות עובדים במפעל סכסוך הנוגע לעבודתם במפעל. סטופרנקו נהג לאיים על מנהל הצוות בפגיעה שלא כדין בגופו, באמצעות סימני ידיים של שיסוף גרון או עקירת עיניים והכל בכוונה להפחידו בכל פעם שהיה מקבל הערות ממנהל הצוות הנוגעות לעבודתו. בנוסף, לפני כארבעה חודשים , ניסה סטופרנקו לקשור קשר עם עובד אחר- אלכסיי צ'רבוניוק בכך שפנה אליו והתעניין לדעת כיצד מכינים מטען נפץ, תוך שהוא מציין בפניו: "כי הוא רוצה "להרים" את האוטו של סלבה (המנהל)". צ'רבוניוק הפנה את סטופרנקו לסרטון באתר "יוטיוב" המראה כיצד ניתן להכין מטענים מסוג זה. ולשם כך, הוציא צ'רבוניוק את מכשירו הסלולרי והציג באמצעותו את הסרטון לסטופרנקו, וזאת כשהוא יודע שהדבר עלול לשמש לביצוע פשע. במעשיו אלה, נתן צ'רבוניוק לסטופרנקו כלים ומידע כשהוא יודע שהדבר עלול לשמש, במישרין או בעקיפין, לביצוע פשע .

הפרקליטות ביקשה מבית המשפט לעצור את אלכסיי סטופרנקו עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו, בנוסף לבקשת הסניגור הסכימה הפרקליטות לשחרר בתנאים מגבילים את אלכסיי צ'רבוניוק.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות