fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נחתם הסכם קיבוצי לעובדי מפעל הקרמבו בנצרת עילית

הסכם קיבוצי לעובדי מפעל ג'אנה לקרמבו ומשקאות בנצרת עילית .ההסכם מסדיר יחסי העבודה במפעל, מבטיח לעובדים תשלום הפרשים ותוספות שכר זאת בנוסף להסדרת הפרשות מלאות לפנסיה, תשלום שעות נוספות ונושא ימי החופשה וההבראה
עובדי מפעל ג'אנה בנצרת עילית
מרוצים. עובדי מפעל ג'אנה בנצרת עילית (צילום: עצמי)

השבוע הסתיים מאבק עובדים (ובעיקר עובדות) יהודי-ערבי משותף במפעל הוותיק ג'אנה תעשיות ומשקאות בע"מ בנצרת עילית עם החתימה על הסכם קיבוצי. מאבק העובדים, שהצטרפו לפני למעלה משנה לארגון העובדים מען, במהלכו התקיים מו"מ, הוכרז סכסוך עבודה, עד שבאפריל האחרון החל מו"מ מזורז עד לחתימה עתה.

על ההסכם חתמו מנהל המפעל, דוד ג'אנה, יו"ר ועד עובדי המפעל מנואל רמירז ורכז המחלקה האיגוד מקצועית של מען, דני בן שמחון. החתימה נעשתה בנוכחות באי הכוח של הצדדים עו"ד איהאב סכניני המייצג את המפעל, ועו"ד ענת ליאון המייצגת את העובדים. ההסכם מסדיר יחסי העבודה במפעל, מבטיח לעובדים תשלום הפרשים ותוספות שכר זאת בנוסף להסדרת הפרשות מלאות לפנסיה, תשלום שעות נוספות ונושא ימי החופשה וההבראה.

ג'אנה, שהשתתף בטקס החתימה הביע את הערכתו לשיתוף הפעולה של ארגון העובדים מען ושל ועד העובדים. המנהל הביע את תקוותו שההסכם יצעיד את המפעל, שמייצר משקאות קלים וקרמבו לשוק המקומי, למדינות אירופה ולארה"ב כמפעל מודרני ומתקדם שמכבד את זכויות העובדים ומהווה דוגמא למקומות עבודה אחרים.

עובדי מפעל ג'אנה בנצרת עילית
מרוצים. עובדי מפעל ג'אנה בנצרת עילית (צילום: מיכל שוורץ)

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות