fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"להאריך את השעייתו של גפסו לתקופה מקסימלית"

התנועה לאיכות השלטון פנתה ליועץ המשפטי לממשלה, בדרישה להאריך את השעייתו לתקופה המקסימאלית של שנה ובכך להפסיק לפגוע בתפקוד העירייה ולהימנע מבזבוז המשאבים
שמעון גפסו
שמעון גפסו (צילום: אדריאן הרבשטיין)
שמעון גפסו
שמעון גפסו (צילום: אדריאן הרבשטיין)

האם ראש עיריית נצרת עילית, שמעון גפסו, שאמור לחזור בעוד מספר שבועות ללשכתו, אכן יחזור ללשכת ראש העיר? בשלב זה לא ברור. השבוע פנתה התנועה לאיכות השלטון ליועץ המשפטי לממשלה, בדרישה להאריך את השעייתו לתקופה המקסימאלית של שנה ובכך להפסיק לפגוע בתפקוד העירייה ולהימנע מבזבוז המשאבים.

בסביבתו של גפסו זועמים וטוענים כי מדובר ברדיפה אישית. על פי מקורביו, הוא מאמין באמת ובתמים כי בית המשפט יפסוק שהוא זכאי בפרדת דורה ברון, דבר שיוכיח מעל כל צל של ספק כי נגרם לו נזק אדיר ועוול גדול.

מקורבי גפסו, שהשבוע הפך בשעה טובה לסבא לנכד ראשון, ובעבר הלא רחוק נהג לספור את הימים עד לחזרתו ללשכת ראש העיר, אומרים כי הוא חזק כמו צוק וכי רוחו לא תישבר.

שמעון גפסו אמר בתגובה: "האנשים המגדירים עצמם כנציגי איכות השלטון – לא מייצגים איכות, אלא בדיוק את ההפך מזה: רשעות ורדיפת פרסום. שיתוף הפעולה בינם לבין פקידי עירייה שיש להם אינטרס ברור שלא אחזור לראשות העיר – מכתיבה את מהלכיהם הנגועים באינטרס אישי. מי שדואג לנצרת עילית, צריך לדרוש להפסיק להגיש כתבי אישום מגוחכים ומופרכים נגד מי שנבחר כחוק וברוב גדול לעמוד בראשה, ומי שדואג לצדק ולחוק – צריך לעמוד על חזקת החפות של כל אדם, לפיה עונש ניתן בבית המשפט ולא בפרקליטות".

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות