fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כאן שידורי הטלוויזיה הפלשתינאית מנצרת עילית

עיריית נצרת עילית פעלה נגד שידורים לטלוויזיה הפלשתינאית, ממרכז דודג' סנטר בנצרת עילית ופינתה את המפעילים . אלכס גדלקין שהתריע: "כשהתרעתי אמרו שאני חולם ואין דברים כאלה, טוב שהתעשתו בזמן וטיפלו בבעיה בבהילות"
גדלקין (צילום נפתלי לרר)
גדלקין (צילום נפתלי לרר)

תושבי נצרת עילית, או יותר נכון אלו שעוד נשארו בעיר, לא ידעו השבוע אם לצחוק או לבכות. חלקם אמרו ביאוש כי שום דבר כבר לא מפתיע אותם בעיר הזו. "אחרי שמינו סגן ערבי, למה שלא יהיו שידורי טלוויזיה מנצרת עילית?", תהו.

בתחילת השבוע הגיע לעיריית נצרת עילית, מידע על הפעלת תחנת טלוויזיה פלשתינאית פיראטית בשטח מרכז מסחרי דודג' סנטר בעיר. סגן ראש העיר אלכס גופמן, שלח את פקחי העירייה לבדוק את העניין, אולם בעל העסק בו פעלה התחנה הכחיש בתוקף ובמקום לא נמצא זכר לציוד שיכול להעיד על הפעלת תחנת טלוויזיה.

 אמרו לו שהוא חולם. חבר המועצה אלכס גדלקין (צילום: נפתלי לרר)
אמרו לו שהוא חולם. חבר המועצה אלכס גדלקין (צילום: נפתלי לרר)

חבר המועצה אלכס גדלקין התריע ואמר כי מדיווחים שהגיעו אליו התחנה אכן פועלת לסירוגין בשטח שיפוטה של נצרת עילית. גופמן ביקש מן הפקחים להמשיך ולעקוב אחרי הפעילות במקום ואכן ביום שלישי השבוע נתפסו המפעילים "על חם". גדלקין: "בהתחלה כשהתרעתי אמרו שאני חולם ואין דברים כאלה, טוב שהתעשתו בזמן וטיפלו בבעיה בבהילות".

עו"ד מורן ברדה מהמחלקה המשפטית של העירייה, הוציאה מיד חוות דעת לפיה הצבת הציוד בוצעה בניגוד לחוק ולפיכך יש לפנותו לאלתר. מצוידים בחוו"ד משפטית התייצבו הפקחים בשטח האמור ופינו את המפעילים.

מהעירייה נמסר בתגובה כי מדובר בתחנה פיראטית שפעלה ללא היתר ובניגוד לחוק. "הפעילות הופסקה על ידי העירייה והמתקנים, כולל האנטנות שהוצבו בניגוד לחוק וללא היתר, פונו באופן מיידי".

 

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות