fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

העצים מתעוררים לחיים

כיצד בול עץ הופך מסתם חתיכה ליצירה? כמה חיים יש לעצים וכמה חיים הם מעניקים לנו? כל התשובות בפסטיבל העץ ה-4 לחריטה וגילוף
פארק דרך העץ צילום: מוטי שלף
פארק דרך העץ צילום: מוטי שלף

פסטיבל העץ ה-4 לחריטה וגילוף בפארק דרך העץ במושב שדמות דבורה מזמן מפגש עם אומנים העובדים בשיטות גילוף שונות. המשתתפים יוכלו לחוות את תהליך העבודה בעץ, לבנות ערכה בנגריה של פינוקיו וליהנות ממגוון דוכני אומנות של יצירה בעץ ודוכני מכירה של משחקים ומוצרי נוי לבית מעץ.

פארק דרך העץ צילום: מוטי שלף
פארק דרך העץ צילום: מוטי שלף

את ההרפתקה נתחיל עם צפייה בסרט קצר יערות הגשם והשפעתם על איכות החיים, העץ ותרומתו לאדם, עצי הפאולוניה הגדלים ב"דרך העץ" וצמיחתם המהירה כתחליף ליערות הגשם. לאחר הצפייה בסרט נצא אל הפארק ונהנה ממגוון הפעילויות שיש לו להציע: מבוך ענק עם מסלולי קושי ברמות שונות על פי בחירה, בנייה בעץ בנגריה של פינוקיו, מעגל מתופפים חווייתי לכל המשפחה, מתחם ג'ימבורי לקטנטנים, מתחם מיני גולף ובאולינג, קרטינג – מכוניות פדלים במסלול מרהיב (בתוספת תשלום), רכבת התבור: חוויית נסיעה בקרוניות, כשנופו של הר תבור מלווה אתכם לאורך הנסיעה בין שבילי המושב ושדותיו (בתוספת תשלום).

ניתן לשלב לינה בחניון הלילה של דרך העץ. קמפינג מפנק בין עצי פאולוניה עם מדשאות להקמת אוהלים אישיים תחת צל ושמיים זרועי כוכבים. הלינה בהזמנה ובתיאום מראש בלבד.

פארק דרך העץ, מושב שדמות דבורה, א'-ג, 14.10-12, 10:00- 17:00, טל': 6620606-04

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות