fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

החניכה המצטיינת הפכה למנהלת

מור לוי הייתה בתקופת לימודיה בתיכון חניכה מצטיינת במרכז היזמות יוניסטרים . "כבר אז ידעתי שאחרי השחרור מצה"ל אחזור ליוניסטרים ואגמול לו על השינוי הגדול שחולל בחיי", היא אומרת
מור לוי עם ראש העיר רונן פלוט (צילום עצמי)
מור לוי עם ראש העיר רונן פלוט (צילום עצמי)

מור לוי, בת 22,  היא המנהלת החדשה של מרכז היזמות "יוניסטרים" בנצרת עילית. היא מלווה  כ- 50 חניכים  תלמידי תיכון בעיר, שלוקחים חלק בתכניות ובפעילויות המאפשרות להם לפתח מיזמים עסקיים וחברתיים בליווי אנשי הייטק, בעלי חברות ויזמים מפורסמים.

מור לוי עם ראש העיר פלוט (צילום עצמי)
מור לוי עם ראש העיר פלוט (צילום עצמי)

המרכז פועל בשיתוף פעולה עם העירייה ומנוהל על ידי "יוניסטרים" בהובלת היזם רוני צארום והמנכלי"ת בת שבע משה.

ביום רביעי שעבר הגיעה מור יחד עם הנציגי ההנהלה הארצית של "יוניסטרים" לישיבת עבודה עם ראש העיר רונן פלוט וגנבה את ההצגה, לאחר שנודע על עברה כחניכה במרכז ואחת היזמיות הצעירות, שפיתחו את המוצר "אייליין", שזכה בזמנו להצלחה כבירה ועד היום מעורר התעניינות בקרב חברות איפור ברחבי העולם.  "כשהגעתי ליוניסטרים הייתי נערה ביישנית, שקטה ומופנמת. המרכז פתח בפניי עולם שלא הכרתי, הוא חשף אותי לתחום היזמות ונסך בי ביטחון עצמי שגרם לי להאמין ביכולות שלי ולהעז. בצבא המשכתי בתפקיד מדריכת קשר בביסל"ח ואחרי השחרור, מנכלי"ת יוניסטרים בת שבע משה חיפשה עוזרת ופנתה אלי, כמובן שנעניתי בחיוב ומשם המשכתי לתפקיד ניהול המרכז בנצרת עילית".

היא גרה בשכונת הר יונה, אביה דוד עובד בחברת מקורות, האם חיה סייעת בבי"ס "קשת". "אני הבת היחידה בשלישייה שנולדה להורים שלי, שני האחים שלי התאומים הם דור ואור , יש לנו אחות בכורה חני שמה".

-איך זה לגדול בשלישייה?

"אני לא מכירה חוויה אחרת כך שקשה לי לענות , בשבילי זה כיף גדול , האחים שלי ואני שירתנו יחד בצה"ל הם היו במג"ב ואני מדריכה בביסל"ח. אימא שלי לא ישנה בלילות".

-ואיך זה לחזור לעיר אחרי השירות הצבאי?

"זאת סגירת מעגל, אני חוזרת למקום שבו התחלתי את הכל  ויש לי הזדמנות להחזיר בחזרה".

-מה קורה עם מוצר האיפור שפיתחת "אייליין"?

"המוצר זכה להתעניינות  גדולה, אבל כעת אני מתרכזת ועסוקה בניהול המרכז כך ששמתי את זה כרגע בצד".

-יש מיזם אחר בקנה?

"יש מיזם מדהים שהחניכים מפתחים כעת בתחום החברתי – פיתוח של משחק זיכרון שמיועד לאנשים עיוורים וליקויי ראייה. הכרטיסיות במשחק בנויות בטכניקה מיוחדת של מתלת מימד ומאפשרות משחק זיכרון משותף לאנשים עיוורים ורואים".

-מה ההיתכנות לפיתוח המוצר?

"אני מאוד מאמינה בו ובעיקר מאמינה בחניכים שכל הזמן מייצרים רעיונות חדשים ומפתיעים במיזמים".

-ומה אתך?  מתי היזמית מורי לוי תיתן את הטון?

"לא זנחתי את תחום היזמות, זה היה ונשאר החלום שלי. אני מתכננת בעתיד ללמוד ולהתמקצע בתחום שאני מאוד אוהבת".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות