fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הדילמה של התיכוניסטית דנה וייסמן

דנה וייסמן מנצרת עילית, היא אתלטית מצטיינת ורקדנית. מה עושים כשהתחרות במסגרת המכבייה וההופעה בפראג נופלים בדיוק על אותו היום?
דנה וייסרמן
כל שנותר לאחל בהצלחה. דנה וייסרמן (צילום: עצמי)
דנה וייסרמן
כל שנותר לאחל בהצלחה. דנה וייסרמן (צילום: עצמי)

דנה וייסמן, תיכוניסטית בת 17.5 מנצרת עילית, מתכוננת חודשים ארוכים לשתי התחרויות החשובות בחייה. מדי בוקר וערב היא עולה על בגדי ספורט ומתאמנת בריצת משוכות לקראת התחרות במכבייה. בסיום האימון דנה עולה על בגדי ריקוד ומשתתפת בחזרות של להקת המחול של נצרת עילית, האירוס הנצרתי, לקראת תחרות ריקודים בינלאומית בפראג. וייסמן ידעה ששתי התחרויות צפויות להתקיים בקיץ. היא לא תיארה לעצמו שיתקיימו בדיוק באותו יום. "כשראיתי שהתאריך שנקבע לתחרות במכבייה הוא ה -25 ביולי,הייתי בשוק כי בתאריך הזה אני אמורה להופיע עם להקת המחול בפראג".

וייסמן לא רצתה לוותר על אף תחרות. "עבדתי קשה כדי לזכות בתואר אלופת ישראל והשקעתי המון לקראת התחרות במכביה. מבחינתי עצם ההשתתפות במכביה היא הישג ולא רק ברמה האישית, חשוב לי לייצג את ישראל בכבוד", היא אומרת.

תחרות הריקודים מבחינת דנה חשובה לא פחות. "אין הרבה הזדמנויות ללהקת מחול להשתתף באירוע בינלאומי עם להקות מ -20 מדינות בעולם. הרבה זמן אני מחכה לאירוע הזה וההתרגשות גדולה כי כל החברים שלי יהיו שם. אנחנו 18 בני נוער מנצרת עילית שמופיעים ורוקדים בלהקה".

הדילמה של דנה הגיעה עד לשולחנוו של ראש העירייה שמעון גפסו, שהציע ללוות את הנערה באופן אישי לטיסה לפראג במידה ולא תוכל לנסוע עם כל הקבוצה. רשת המרכזים הקהילתיים בנצרת עילית נכנסה לתמונה. כולם ישבו וטקסו עצה. בסופו של דבר נמצא פיתרון. "היות ודנה היא אלופת ישראל גם בריצת משוכות 400 מ', עלה רעיון שהיא תשתתף בתחרות ריצה רגילה ל -400 מ', שמתקיימת ב- 24 בחודש ותטוס לפראג יום אחרי הלהקה", סיפר מנהל להקת המחול זאב קרן, שיטוס איתה באופן אישי. "עכשיו, כשכל הבעיות נפתרו, מה שנשאר לנו זה להחזיק לדנה אצבעות ולאחל לה הצלחה", סיכם ראש העיר גפסו.

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות