fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הבחירות לוועד: 27 מתמודדים על שבעה מקומות

ההצגה הכי הטובה בעיר: ביום ראשון יתקיימו בעיריית נצרת עילית הבחירות לוועד העובדים. מי הטוענים לכתר של אילן אזולאי, המשמש בתפקיד כבר 12 שנים. יהיה מעניין מאוד
עיריית נצרת עילית
בניין עיריית נצרת עילית (צילום: יצחק סולומון)
דורון מלול  (צילום: עצמי)
דורון מלול (צילום: עצמי)

ביום ראשון הקרוב זה קורה. אמנם לא הבחירות לראשות הממשלה או לראשות העיר, אבל בחירות מעניינות לא פחות. מאות עובדי עיריית נצרת עילית יבחרו את ועד העובדים שלהם לקדנציה הבאה. כמו בכל מערכת בחירות אחרת, גם כאן יש יצרים, דילים ואפילו קומבינות. השנה יתמודדו לא פחות מ- 27 עובדים על שבעה מקומות בוועד. "מעולם לא היו כל כך הרבה מתמודדים", אומר עובד ותיק. בראש רשימת המתמודדים, יושב ראש ועד העובדים ב- 12 השנים האחרונות, אילן אזולאי. ברשימת המתמודדים יש חברים המכהנים בוועד וכאלה הלוטשים עיניים לעבר הועד. רשימה חלקית: דורון אזולאי, שרית פורמן, יניב חרוש, אילן מונטיצלו, אורי טויטו, יוסי בטיטו, אושרה פינטו, גדי ברה, סינטיה שריקי, רועי כהן, מאיר בן ישי ואחרים.

אילן אזולאי
אילן אזולאי (צילום: עצמי)

המתמודד דורון אזולאי, 11 שנים עובד עיריית נצרת עילית, מסביר מדוע החליט להתמודד. "פעם הייתה לעובדים שמחת חיים, היו טיולים ונשפים, לצערי בשנים האחרונות כבר אין", הוא אומר, "אנחנו משלמים מיסים ואני לא חושב שאנחנו מקבלים תמורה הולמת עבור מה שאנחנו משלמים".

למה אתה רוצה בכלל להיות בועד?
"אני רוצה להיות בוועד, כדי להשפיע, לשנות דברים, לעשות למען העובדים". מי שמבקש לשמור על כסאו הוא יושב ראש הועד מאז 2003, אילן אזולאי, שזוכה בימים האחרונים למסע הכפשות, לטענתו כדי למנוע ממנו להיבחר לקדנציה נוספת."כשנבחרתי לועד נשבעתי שאתן את כל כולי למען העובדים ורווחתם, ואכן כך פעלתי. הסבל האישי שלי, הרדיפות ואף מצב האישי שלי מעידים על כך", הוא אומר, ומזכיר שניצח בבחירות האחרונות למרות התארגנות של אנשי שמעון גפסו, שעשו ככל יכולתם למנוע ממנו להיבחר.

הוא מתאר מה עבר עליו באותה התקופה: "חיי וחיי בני משפחתי הפכו לגיהינום עלי אדמות. שכרי קוצץ משמעותית, אשתי, שעבדה ברשות החנייה פוטרה מהעבודה, מצבי הכלכלי הלך והתדרדר, מעקבים בוצעו אחריי כדי להכשיל אותי, מקורבים לראש העיר פנו אלי כדי לשכנע אותי לשתף פעולה עם ראש העיר, ניסו הכל על מנת להביא אותי להסכים לוותר על נחישותי בהגנה על העובדים – אך אני בשלי. נלחם עד הסוף על האמת שלי – על האמת של מי שבחרו בי לייצג אותם".

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות