fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

גפסו: "אם יהיה קלון, אפרוש ולא אערער לעליון"

ראש עיריית נצרת עילית המושעה, הורשע בבית משפט השלום בחיפה, אומר כי "תושבי נצרת עילית סבלו די והותר מחוסר היציבות והגיע הזמן שיבחרו ראש עיר קבוע"
שמעון גפסו בבית המשפט (צילום: אדריאן הרבשטיין)
שמעון גפסו בבית המשפט (צילום: אדריאן הרבשטיין)
שמעון גפסו בבית המשפט
שמעון גפסו בבית המשפט (צילום: אדריאן הרבשטיין)

ראש  עיריית נצרת עילית המושעה, שמעון גפסו, שהורשע בסוף השבוע בקבלת שוחד, בבית משפט השלום בחיפה, הודיע כי אם יוחלט שיש קלון בעבירה, לא יערער לבית המשפט העליון. המשמעות: בחירות לראשות העירייה בתוך 60 ימים. "אם יחליט בית המשפט להוסיף קלון להרשעתי, אוציא מיד הודעת התפטרות, אין בכוונתי לערער על החלטת בית המשפט, עייפתי ממאבקים משפטיים, ומעל לכל אני סבור כי תושבי נצרת עילית סבלו די והותר מחוסר היציבות והגיע הזמן שיבחרו ראש עיר קבוע".

גפסו הוסיף ואמר כי: "38 שנים שרתתי במסירות את המדינה שאני אוהב, את העיר שאני אוהב ואת הציבור שאני אוהב. אם ימנע ממני להמשיך זאת כנבחר ציבור – אמשיך את חיי, אפנה לעיסוקים אחרים, ואמצא את הדרך להמשיך לתרום".
על החלטת בית המשפט מסוף השבוע אמר גפסו: "יש לי השגות רבות על ההחלטה, אבל זוהי התוצאה של ההליך המשפטי ולפעמים צריך לקחת אחריות, עם כל הקושי, גם כשיש תחושת עוול וחוסר צדק".

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות