fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

גדלקין: "אל תיקחו חלק בארגון עצרות תמיכה, ללא אישור המשטרה"

ראש עיריית נצרת עילית, אלכס גדלקין העביר מסר ברור לעובדי העירייה. המטרה: לא להכביד על כוחות המשטרה ולמנוע התססה מיותרת
הפגנת תמיכה בצה"ל הערב בחיפה (צילום: חטיבת דוברות המשטרה)
הפגנת תמיכה בצה"ל הערב בחיפה (צילום: חטיבת דוברות המשטרה)
הפגנת תמיכה בצה"ל הערב בחיפה (צילום: חטיבת דוברות המשטרה)
הפגנת תמיכה בצה"ל שנערכה בחיפה (צילום: חטיבת דוברות המשטרה)

ראש עיריית נצרת עילית, אלכס גדלקין, שלח אימייל לכל עובדי העירייה וביקש מהם שלא להיות שותפים בארגון עצרות תמיכה בצה"ל, שמתבצעות על ידי גורמים שונים ללא תיאום או אישור המשטרה. מטרת המייל: לא להכביד על כוחות המשטרה ולמנוע התססה מיותרת.

פנייתו של ראש העיר גדלקין לעובדים נעשתה על רקע פניות של תושבים וגופים שונים, לעובדי עירייה בבקשה לסייע להם באספקת דגלים וציוד לצורך קיום עצרות והפגנות תמיכה בחיילי צה"ל. גדלקין הבהיר כי העירייה תומכת בקיום עצרות מעין אלה ואף יוזמת בימים אלה עצרת תמיכה גדולה מטעמה,בשיתוף מחלקת הצעירים ובתיאום מלא עם המשטרה. לדבריו, פנייתו לעובדים באה ממקום של רצון שלא להכביד על כוחות המשטרה שעסוקים בימים אלה בהרגעת השטח ולמנוע התלהמות בעצרות פיראטיות שאינן מתואמות ומאושרות על ידי המשטרה.

"אין לי ספק שהכוונה טובה ואני שותף לה כמובן, אבל בימים אלה עלינו לסייע למשטרה ולכוחות הביטחון לבצע את המלאכה המוטלת עליהם ולא להכביד עליהם עוד יותר. במידה ומתארגנת עצרת בתיאום המשטרה, העירייה כמובן תסייע ככל שביכולתה".

גדלקין ציין כי דוברות העירייה הציבה בתחילת השבוע שלטי תמיכה בחיילי צה"ל והגישה למשטרה בקשה לאישור עצרת תמיכה גדולה בהשתתפות התושבים. "הלב של כולנו נמצא עם חיילי צה"ל שמסכנים את חייהם למען ביטחוננו . אנחנו מתפללים לשלום החיילים וכואבים על המחיר הקשה מנשוא. עם זאת, דווקא בימים אלה, עלינו לנהוג באיפוק ולא לאפשר לגורמים קיצוניים, משני הצדדים, להלהיט את הרחוב ולחולל פרובוקציות מיותרות". גדלקין ציין כי בעצרת התמיכה של העירייה תהיה נטולת נאומים ומסרים פוליטיים. "כל מה שאנחנו רוצים זה להגיד לחיילים שלנו שאנחנו אוהבים אותם, גאים בהם ומתפללים לשלומם".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות