fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בבילון פארק נצרת: חוויה של משחקים לילדים

חוויה. בבילון נצרת צילום ערן חן
חוויה. בבילון נצרת צילום ערן חן
פארק המשחקים בבילון נצרת משתרע על שטח של 600 מטר ובו למעלה מ-40 מתקני משחקים לילדים.
חוויה. בבילון נצרת  צילום ערן חן
חוויה. בבילון נצרת צילום ערן חן
חוגגים יום הולדת לילד או לילדה?
בבילון פארק נצרת ידועים בארגון חבילות ימי הולדת לפי צרכי הלקוח ותקציב הלקוח, זו ההתמחות של מנהלי ועובדי בבילון נצרת. בימים אלו משיקה החברה מספר חבילות יום הולדת מפנקות.
חוויה. בבילון נצרת צילום: ערן חן
יום הולת באווירה אחרת. בבילון נצרת צילום: ערן חן
חבילת EXTRA 
חבילה זו מעניקה לילד יום ההולדת ואורחיו שעה חופשית בכל מתקני הפארק, פרס בשווי 500 בבילונים מדלפק הפרסים המפנק, משולש פיצה לכל ילד, קנקני מים ופטל חופשי ללא הגבלה ו-4 סוגי חטיפים. מחיר החבילה – 1,050 שקלים.
המחיר עד 15 משתתפים בלבד, כל ילד נוסף בעלות נפרדת ע"פ תקנון החברה
חבילת BOOM
חבילה זו מעניקה לילד יום ההולדת ואורחיו שעה וחצי חופשית בכל מתקני הפארק, פרס בשווי 500 בבילונים מדלפק הפרסים המפנק, משולש פיצה לכל ילד, קנקני מים ופטל חופשי ללא הגבלה ו-4 סוגי חטיפים. מחיר החבילה – 1,300 שקלים. המחיר עד 30 משתתפים בלבד, כל ילד נוסף בעלות נפרדת על פי תקנון החברה
חבילת BIG
חבילה זו מעניקה ליד יום ההולדת ואורחיו שעתיים חופשיות בכל מתקני הפארק, פרס בשווי 800 בבילונים מדלפק הפרסים המפנק, משולש פיצה לכל ילד, קנקני מים ופטל חופשי ללא הגבלה ו-4 סוגי חטיפים. מחיר החבילה – 1,800 שקלים. המחיר עד 20 משתתפים בלבד, כל ילד נוסף בעלות נפרדת ע"פ תקנון החברה
בנוסף לחבילות יום ההולדת האטרקטיביות, בכל אירוע יש מפעיל צמוד שמלווה את ילדי יום ההולדת בעת שימושם במתקני פארק המשחקים "בבילון נצרת".
האם ניתן לשדרג את יום ההולדת עם גימיקים נוספים שהם מעבר לחבילת יום ההולדת?בהחלט כן. ניתן לשדרג את האירוע עם מערכת קריוקי מתקדמת, מאפרת צמודה לאירועי יום ההולדת והכל על מנת להפוך את האירוע לחוויה מיוחדת במינה.
השדרוגים אינם כלולים בחבילת יום ההולדת והם בתוספת תשלום.
מהו הכרטיס החכם של בבילון פארק?
הכרטיס החכם שלנו הוא בעצם תחליף לאסימונים של פעם. עם מרוצת השנים והתקדמות הטכנולוגיה גם רשת בבילון משתדרגת ומתקדמת. הכרטיס החכם הוא בעצם כרטיס נטען בכל סכום שדורש הלקוח. עם הכרטיס הזה הילד או הילדה עוברים בין המתקנים בפארק המשחקים שלנו. אם הם צברו במתקן מסוים כרטיסים, אז הם נטענים אוטומטית בכרטיס האישי החכם, ולאחר מכן הם מגיעים לדלפק הפרסים להמרת שווי הכרטיסים הנצברים בפרסים. אם הם סיימו את סך הכרטיסים  שנצברו בכרטיס, אז הם מוזמנים להטעינו מחדש. חשוב לציין, הכרטיס החכם הוא כרטיס אישי של הלקוח, ללא הגבלת תוקף ויכול לשמש את הלקוח בכל סניפי הרשת.
מה הופך אתכם למובילים בתחום הבילוי והבידור לילדים ?
ראשית איכות המתקנים והשירות שלנו. תמיד תמצאו אצלנו אנשי צוות מיומנים, מתקנים ומכונות תקינים איכותיים ובטיחותיים. לצד פרמטרים חשובים אלו, אנו מקפידים על ניקיון ברמה מאוד גבוהה ופרסים שווי ערך. תוסיפו לזה את הוותק והניסיון של רשת בבילון פארק בתחום ותבינו שאנחנו יודעים בדיוק מה הילדים שלכם אוהבים.
יש סיבה מיוחדת שבגללה כל סניפי הרשת ממוקמים במתחמים או קניונים ?
בוודאי, אנו מבינים שבזמן היקר שהילד שלכם יבלה אצלנו, אתם יכולים לעשות סידורים וקניות. ברגע שכל סניפי בבילון נמצאים במרכזים מסחריים, יש להורים הזדמנות להשאיר את הילד לשחק אצלנו בזמן שהם מסתובבים בחנויות המתחם או הקניון.
רשת בבילון מפעילה כיום חמישה  פארקים גדולים אינדור מעל 1,500 מטר עם מתקני ביג רייד, סימולטורים, מיני באולינג ווידאו גיימס ברמה אחרת.
כמו כן הרשת מפעילה מתחם בבילון גיימס עד 200 מטר הכולל סימולטורים ווידאו גיימס מהמובילים בעולם ובנוסף הרשת מפעילה כיום 6 מתחמי בבילון קידס (ג'ימבורי ענק) לפעוטות מגיל 0 עד גיל 9. רשת בבילון הטמיעה בשנים האחרונות את הכרטיס המגנטי החכם שנטען בכסף אלקטרוני ובאמצעותו ניתן לשחק בכל הרשת ובמתקנים השונים.
הרשת גם מפעילה אפליקציה לסלולרי וכן עמדות טעינה אוטומטיות ברחבי הפארקים לשרות עצמי, מועדון לקוחות, מבצעים וקידום מכירות מול הלקוחות. ברשת ישנו גם מערך איכותי מאוד של הפקות ימי הולדת ומסיבות לגילאים השונים הכוללים משחקים חופשי לזמן מוגבל אוכל ושתייה.
בבילון נצרת פתוח כל ימות השבוע
בין השעות 10:00-22:00 שבת – בין השעות 10:00-23:00 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות