fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

זוכה מאזור עפולה ב-9.3 מיליון שקל בלוטו

"אני רואה את הכסף הזה כתרומה, תודה לבורא עולם", אמר האיש שהשקיע בטופס 46 שקל בלבד
הטופס הזוכה (צילום אבי חיים)
הטופס הזוכה (צילום אבי חיים)

בהגרלת הלוטומניה שהתקיימה במוצאי שבת ה-13.10, לאחר 18 הגרלות ו – 56 ימים שלא היו זוכים,  הפרסים עמדו על 28 מיליון ₪ בטופס רגיל ועד 56 מיליון שקלים בדאבל לוטו.

הטופס הזוכה (צילום אבי חיים)
הטופס הזוכה (צילום אבי חיים)

בהגרלה היו שלושה זוכים, שני זוכים שלחו טופס רגיל וזכו כל אחד ב- 9.3 מיליון שקלים וזוכה שלישי גרף 18.6 מיליון שקלים בטופס דאבל לוטו. שלשום התייצב זוכה מאזור עפולה לקבל את זכייתו ב- 9.3 מיליון ₪. הזוכה, שכיר, כבן 50, נשוי + 2 ילדים מילא טופס לוטומטי של 14 טורים בסכום של 46.40 ₪.

הזוכה אשר הגיע שבוע לאחר הזכייה בפרס סיפר "אני בדרך כלל בודק את הטופס כמה ימים לאחר ההגרלה, לפעמים לוקח לי חודש עד שאני בודק את הטופס" והוסיף "כשראיתי שזכיתי אמרתי תודה רבה לבורא עולם".

עוד הוסיף הזוכה "כשאני שולח טופס לוטו אני רואה זאת כתרומה לקהילה, הכסף שאני שולח בו טופס לוטו חוזר אליי, באזור שאני גר יש מבנים רבים של מפעל הפיס, בתי ספר שהילדים שלי לומדים שם ואולם ספורט קהילתי שמתקיימים בו אירועי תרבות". עם הכסף ציין הזוכה שיעזור לילדיו כלכלית ויפתח תכנית חיסכון.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות