fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"ויתרתי על הרבה כסף כדי לא לחבל במאמץ להשאיר את בית שאן"

המאמן איתן טייב הסכים להתפשר ולהפסיד הרבה כסף, כדי לא לפגוע בקבוצת נעוריו, שנרשמה בהתאחדות ברגע האחרון
איתן טייב
גאה בילד. איתן טייב במגרשים (צילום: חג'אג רחאל)

הפועל בית שאן ניצלה ברגע האחרון מפירוק, הדבר האחרון שראש העיר, רפי בן שטרית, היה צריך ערב הבחירות לראשות העיר. מרכז הפועל נרתם וסייע לקבוצה בהלוואה לטובת סגירת החובות מול השחקנים שהחזיקו בידם פסק בוררות. הקבוצה נרשמה לליגה רק ברגע האחרון, לאחר שקיבלה ארכה.

איתן טייב
איתן טייב (צילום: חג'אג רחאל)

בין אלה שהחזיקו פסקי בוררות היה גם המאמן איתן טייב, שהקבוצה הייתה חייבת לו 126 אלף שקל. טייב יסתפק במחצית הסכום. מתי הוא יקבל את הכסף? אף אחד לא יודע ואף אחד גם לא יכול להגיד לו. טייב: "מה אעשה? שאני אסגור את הקבוצה? ויתרתי על הרבה כסף כדי לא לחבל במאמץ להשאיר את הקבוצה. נכון שלא קיבלתי עדיין כסף וגם לא יודע מתי אקבל, אבל קיבלתי מיתת כבוד ואני מאמין להם".

יש לציין כי העובדה שהקבוצה נרשמה לליגה עדיין לא אומרת שתהיה בעונה הבאה קבוצה, שכן הקבוצה חייבת מאות אלפי שקלים לשחקנים, מאמנים וספקים. "הבור הוא עמוק, אולי עמוק מדי", הודה גורם בבית שאן.

המאמן המיועד מאיר כהן: "כרגע אי אפשר לדבר על מטרות, קודם כל צריך להרים את הקבוצה, אנחנו בפיגור גדול לעומת יתר הליגה, בסך הכל יש בבית שאן שחקני בית טובים שיכולים להיות תלכיד טוב. לדבר עכשיו על עלייה זו תהיה התאבדות, אבל כל ילד יודע שהפועל בית שאן שווה הרבה יותר מליגה ב'".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות