fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

והעיר מגדל העמק צהלה ושמחה

חג הפורים צוין במגדל העמק בשרשרת אירועים לכל הגילאים ובראשם 'עדלאידע', מסורתית, הופעות של הזמרים סבלימינל, ספיר סבן, עדי ביטי, מסיבת נוער עם DJ אביהו פלס ומתחמי הפעלות ברחבי העיר
עדלאידע במגדל העמק
עדלאידע במגדל העמק

משנכנס אדר במגדל העמק מרבין בשמחה: מאות תושבים ילדים ומבוגרים ציינו את חג הפורים בתהלוכות, מסיבות ובעיקר כיף גדול.

עדלאידע במגדל העמק
עדלאידע במגדל העמק

האירוע המרכזי שפתח את אירועי פורים היה בתהלוכת 'עדלאידע' ססגונית בהשתתפות כל תלמידי העיר שיגיעו לרחוב הראשי של העיר "דרך העמק" שבו התקיים כמדי שנה הפנינג צבעוני ומקפיץ.

משם המשיכו התלמידים והמורים מחופשים בשלל תחפושות לשני מוקדים כאשר תלמידי כיתות א'-ו' התאספו ב"אמפיתאטרון" העירוני שם המתינו להם דוכני איפור, ג'אגלינג, הפעלות לפורים והופעה של הזמרת עדי ביטי שהופסקה בגלל שבר ענן וגשם שהחל לרדת ולא אפשר את המשך ההופעה אולם כבר סוכם על הופעה חוזרת בקרוב.

תלמידי כיתות ז'-י"ב לעומת זאת צעדו ל"מתחם נוער" מיוחד שהוקם עבורם במתחם השוק העירוני שם נהנו בני הנוער מהופעות של הזמרים סבלימינל וספיר סבן וקינחו במסיבה עם DJ אביהו פלס.

במקביל התקיימו אירועי פורים נוספים במתנ"ס העירוני וכללו הפנינג פורים צבעוני הכולל מופע של הקומיקאית "צפצולה", "קריאת מגילה קהילתית", הרקדה עם להקת "סמבוסק" ודוכני הפעלה, מזון וממתקים. שבוע פורים ננעל ביום חמישי בהפנינג נוסף שכלל דוכני יצירה והפעלה, והצגת ילדים "דלת הקסמים".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות