fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

התלמידים יבואו לפגוש את המורה שלימדה אותם לפני 25 שנה

פלורה אליס לימדה עברית באוקראינה בתחילת שנות ה- 90 * בינתיים התלמידים עזבו לארץ והקימו משפחות * "מה שמיוחד במפגש הזה זאת העובדה שאנשים מבוגרים עוזבים את המשפחות שלהם כדי לפגוש את המורה שלהם, שלימדה אותם לפני 25 שנה ואותי זה מרגש", היא מאושרת
פלורה אליס (צילום חגאג רחאל)
פלורה אליס (צילום חגאג רחאל)

פלורה אליס, בת 69 מנצרת עילית, מתרגשת. מחר היא אמורה להיפגש עם תלמידים אותם לימדה בשנות ה- 90 באוקראינה, במסגרת מפגש המחזור השנתי.

פלורה אליס (צילום חגאג רחאל)
פלורה אליס (צילום חגאג רחאל)

פלורה אליס, נשואה, אימא לשני ילדים וסבתא לשני נכדים, עלתה לארץ בשנת 1973, בגיל 24, בהיותה נשואה ואימא לידה בת 5.5. היא התחילה לעבוד כגננת ובהמשך לימדה עולים באולפנים. בשנת 1992 נסעה בשליחות לאוקראינה. המשימה הייתה להקים רשת בתי ספר ישראליים ברחבי אוקראינה", היא מספרת, "שהיתי שם שנתיים ולימדתי עברית".

במהלך השנתיים בהן שהתה באוקראינה לימדה מאות תלמידים. "הם עלו לארץ, התפזרו בה מקריית שמונה בצפון ועד באר שבע בדרום, הקימו משפחות לתפארת מדינת ישראל ואוהבים את המדינה. אני מאוד אוהבת אותם, הם כמו הילדים שלי ומגיע להם כל הכבוד על כך", היא אומרת.

מדי שנה מקפידים התלמידים להיפגש עם מורתם למפגש מרגש. השנה יתקיים לראשונה המפגש ב… נצרת עילית מחר (שבת). "מה שמיוחד במפגש הזה זאת העובדה שאנשים מבוגרים עוזבים את המשפחות שלהם כדי לפגוש את המורה שלהם, שלימדה אותם לפני 25 שנה   ואותי זה מרגש. זה אומר את הכל ואני לא מכירה הרבה מורים שזוכים למחווה כזאת מהתלמידים שלהם לשעבר", היא מתרגשת.

לדברי פלורה אליס, למפגש מחר יהיה ערך מוסף. "זו הזדמנות מצוינת לשווק את העיר המתחדשת שלנו, שקורים בה דברים יפים. אני מאמינה שאם נסביר פנים לאנשים, ביום מן הימים הם יבואו לחיות כאן. זו הזדמנות מצוינת לעשות פרסומת לעיר שלי".

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות