fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הצוות המקצועי הודיע: ירדן כהן לא יחזור לאימונים

לאחר שהחרים את האימון היום, בשל פיצוץ המשא ומתן מולו. המנכ"ל גיל ברעם נתן לו אור ירוק לשוב לאימונים, אבל בצוות המקצועי מתנגדים ומבהיררים כי זה לא יקרה עד לחזרתו של ברעם לארץ בסוף השבוע הבא
ירדן כהן
ירדן כהן במדי נצרת עילית (צילום: חג'ג ראחל)

הכדורגלן ירדן כהן, שביקש להגיע מחר לאימון הפועל נצרת עילית, לאחר שהחרים את האימון היום (רביעי), התבקש לא להגיע ולאיש המשק ניתנה הוראה על ידי הצוות המקצועי, לא להכין לו בגדים לאימון.

כזכור, המשא ומתן הכספי של כהן פוצץ, לאחר שדרש העלאה בחוזה. המנכ"ל גיל ברעם הודיע לו כי לאור הישגי הקבוצה בעונה החולפת, אף שחקן לא יקבל העלאה, מה גם שהעירייה הודיעה כי תקצץ בהקצבות. "לא אפרוץ את המסגרת התקציבית בשביל אף אחד", אמר.

ירדן כהן
ירדן כהן (צילום: חג'ג ראחל)

לאחר שהחרים את האימון היום, התקשר כהן למנכ"ל גיל ברעם, הנופש בחופשה פרטית ברודוס, וביקש לחזור לאימונים. ברעם נתן לו אור ירוק, אבל הבהיר לו שהחוזה לא ישודרג בשקל. כהן כבר חשב לחזור מחר להתאמן, אבל אז נתקל בצוות המקצועי, שלא אהב את ההתנהלות של השחקן והודיע כי לא יאפשר לו להתאמן עד לחזרתו של ברעם מהחופשה ורק לאחר ברור. המנכ"ל גיל ברעם הבהיר: בסופו של דבר ירדן כהן ישחק בפועל נצרת עילית".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות