fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הפועל עפולה: רון ציבלין ימונה למאמן הכושר?

לבלינקר נודע על פנייה השבוע למאמן הכושר רון ציבלין, בעבר מאמן הכושר של נבחרת ישראל, שהמאמן אופיר חיים היה מאוד רוצה לראות אותו בקבוצה שלו, למרות שהנשיא והיו"ר חושבים אחרת.
רון ציבלין
רון ציבלין (צילום חגאג רחאל)

ראשי הפועל עפולה, ששי יעקב ודני אסולין, היו רוצים לראות את מאמן הכושר שרון כץ, מצטרף לצוות המקצועי של הקבוצה שלהם, אבל יש מי שלא כל כך מתלהב מהרעיון. לבלינקר נודע על פנייה השבוע למאמן הכושר רון ציבלין, בעבר מאמן הכושר של נבחרת ישראל, שהמאמן אופיר חיים היה מאוד רוצה לראות אותו בקבוצה שלו, למרות שהנשיא והיו"ר חושבים אחרת.

רון ציבלין
רון ציבלין (צילום חגאג רחאל)

כזכור, בעונה שעברה שימש שרון כץ כמאמן הכושר של הפועל נצרת עילית ובמקביל שימש כמנהל מקצועי של מחלקת הנוער של הפועל עפולה, מה שלא כל כך מצא חן בעיני רבים בעפולה שסברו שהוא צריך לאמן רק בעפולה, בבוגרים ובנוער.

אחרי שאופיר חיים סגר לפני מספר שבועות, הוחתמו השבוע עוזר המאמן יגאל אנטבי ומאמן השוערים דודי גיל. רק עמדת מאמן הכושר טרם נסגרה, ככל הנראה בשל חילוקי הדעות בנושא.

תגובת הפועל עפולה תובא בהמשך.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות