fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הפועל עפולה: הנשיא והיו"ר צפויים לעזוב בעקבות עלייתו של אבי אלקבץ לראשות העיר

הלם ותדהמה בהנהלת הפועל עפולה, עשויה לעבור זעזועים משמעותיים בתקופה הקרובה * פרדי חייט, מיכה סילקו, יוסי כהן ועמוס אעידן, מוזכרים כמי שעשויים לחזור בגדול לנהל את הקבוצה * על דבר אחד אין עוררין: הפועל עפולה עצמה תרוויח מחזרתו של אלקבץ
עמוס אעידן עושה כבוד לראש העיר הנבחר אלקבץ (צילום עצמי)
עמוס אעידן עושה כבוד לראש העיר הנבחר אלקבץ (צילום עצמי)

הלם ותדהמה בהנהלת הפועל עפולה, בעקבות המהפך בבחירות לראשות העיר וחזרתו של אבי אלקבץ לכיסא ראש העיר, במקומו של יצחק מירון. נשיא המועדון, ששי יעקב והיו"ר דני אסולין הם מינויים של מירון ומן הסתם עשויים לפנות את מקומם לטובת אחרים.

בשבוע שעבר פורסם כי ששי יעקב שוקל את עתידו, הדברים באו ככל הנראה בעקבות חוסר הוודאות בנוגע לאיש שיישב עם כיסא ראש העיר. דני אסולין, נאלץ לפנות את מקומו בהנהלת הקבוצה לפני 10 שנים, מיד עם בחירתו אז של אלקבץ, זה מה שככל הנראה יקרה גם הפעם.

עמוס אעידן עושה כבוד לראש העיר הנבחר אלקבץ (צילום עצמי)

שמותיהם של אנשי כדורגל כפרדי חייט ומיכה סילקו מוזכרים כמי שעשויים לחזור לקדמת הבמה בהפועל עפולה. כזכור, השניים חזרו להנהלת הפועל עפולה לפני 5 שנים, עם עלייתו של מירון ואף קיבלו את תפקיד המנהלים המקצועיים, אבל מהר מאוד עזבו בעקבות חוסר שיתוף פעולה של המאמן דאז, ירון הוכנבוים.

גם שמו של עמוס אעידן, מגדולי החלוצים שצמחו בעפולה, מוזכר כמי שעשוי להצטרף להנהלת הקבוצה. אעידן היה מהתומכים הגדולים של אבי אלקבץ, שבוודאי לא שוכח זאת. השאלה היא עד כמה אעידן מעוניין לחזור…

עוד שם שמוזכר כמי שיחזור להפועל עפולה הוא  יוסי כהן, מנהל הקבוצה המוערך בעידן אלקבץ שנאלץ לעזוב את הקבוצה אחר בחירות 2013.

מהצד השני המרוויחה הגדולה של המהפך תהיה הפועל עפולה, שכן אלקבץ ידוע כ"חולה כדורגל", האיש שהביא את הפועל עפולה לליגה הלאומית והקבוצה הייתה הבייבי הפרטי שלו בתקופה בה ניהל את העיר, מה שיבטיח להפועל עפולה משאבים מוגדלים. בזמנו הצהיר אלקבץ כי יביא את הקבוצה לליגת העל, אוהדי הפועל עפולה יכולים להתחיל לחלום….

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות