fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הפועל בית שאן צפויה לעבור ביום שלישי לידי רפי סולטן

קבוצת הניהול החדשה תוצג בלשכת ראש בעיר. עדי קריספין צפוי להתמנות למנהל המקצועי, עידן בראון למאמן
רפי סולטן (צילום עצמי)
רפי סולטן (צילום עצמי)

קבוצת הניהול החדשה שתנהל את הפועל בית שאן, תוצג רשמית ביום שלישי הקרוב, במסיבת עיתונאים בלשכת ראש העיר בית שאן, רפי בן שטרית. בראש קבוצת הניהול יעמוד מנכ"ל הפועל עכו לשעבר, רפי סולטן, שצירף שני אנשי עסקים מאזור המרכז. סולטן הוא תושב יוקנעם, עכואי במקור.

רפי סולטן (צילום עצמי)
רפי סולטן (צילום עצמי)

קבוצת הניהול מתכוונת להשקיע בעונה הבאה סכום חסר תקדים של כ- 4 מיליון שקל, שיגיעו מאנשי עסקים, שאותם ירתמו בקבוצת הניהול החדשה, שמתכוונת למנות את עדי קריספין למנהל מקצועי, שיהיה גם אחראי על קבוצת הנוער. בבית שאן צופים שאיתן טייב לא יסכים לעבוד תחת מנהל מקצועי ויבקש לעזוב, עידן בראון צפוי להתמנות למאמן. העונה המטרה תהיה רק להישאר בליגה. עדי קריספין היה מעורב ברכישת הפועל תל אביב מידי חיים רמון יחד עם שותפו אמיר כבירי, וכמו כן עבד תקופה קצרה בהפועל עכו כמנהל מקצועי.

ההנהלה הנוכחית לא צפויה להמשיך מלבד נציג אחד של ראש העיר בהנהלה, בבר קסלסי. מי שצפוי לשמש כמנכ"ל הוא דוניה שינהולץ, שרק לאחרונה עזב בטונים צורמים את הפועל עכו ובעבר שיתף פעולה עם רפי סולטן בעכו. בבית שאן סיפרו כי לפני כחודש וחצי פנה מקורב לסולטן והציע לו להשתלב בניהול המועדון. לאחר בדיקות מעמיקות החליט סולטן להיכנס לעניינים בגלל הפוטנציאל האדיר של הקבוצה. בואו כבר התקבל באהדה בקרב אוהדי הקבוצה, שהצמידו לו את התואר"המלך".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות