fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

העירייה התריעה: הבלוק מסוכן, על התושבים לשאת בעלויות התיקונים

מהנדסת העירייה קבעה כי "קיימים סדקים מסוכנים בחדר המדרגות ובכך נוצרה סכנה למבנה עצמו". "גרים כאן ילדים, הבניין הפך למסוכן", מתלונן אחד הדיירים. עמידר: "נשתתף בעלות חלקה היחסי, באופן מיידי וללא כל דיחוי"
סדקים בבניין, סכנת נפשות
סדקים בבניין, סכנת נפשות

מהנדסת העיר נצרת עילית, סבטלנה גרמן, שיגרה לאחרונה מכתב בהול לדיירי רחוב אגמון1א', בו התריעה כי הבלוק בו הם מתגוררים הוא מבנה מסוכן.

סדקים בבניין, סכנת נפשות
סדקים בבניין, סכנת נפשות

מזה מספר שנים סובלים דיירי הבלוק ובעיקר כניסה אחת מסדקים חמורים בקירות החיצוניים והפנימיים, שאף גורמים לחדירת מים בחורף. לאחרונה פנו דיירי הכניסה בה מתגוררות 6 משפחות לראש העיר, רונן פלוט, וביקשו את עזרתו. בעקבות הפנייה נערך סיור בשטח של אנשי אגף ההנדסה בעירייה, בסיומו קבעה המהנדסת כי "קיימים סדקים מסוכנים בחדר המדרגות ובכך נוצרה סכנה למבנה עצמו".

"גרים כאן ילדים, הבניין הפך למסוכן", מתלונן אחד הדיירים.

מהנדסת העירייה הודיעה לדיירים כי על פי חוק עזר עירוי הם מחויבים "לבצע את העבודות לתיקון המפגעים ולנקוט בצעדים מידיים למניעת נזק לאנשים ולרכוש על פי יעוץ הנדסי מתאים". המהנדסת אף מתריעה כי במקרה של הימנעות מביצוע התיקונים תחול על הדיירים אחריות פלילית.

הדיירים מבינים כי יאלצו לשאת בעלויות התיקונים, שעשויים להגיע לעשרות אלפי שקלים ומבקשים סיוע מהעירייה. מתוך 6 דירות בכניסה, 2 מהן שייכות לעמידר ו—4 נמצאות בבעלות פרטית.

מעמידר נמסר כי "עם היוועד הדבר, לפני כשבוע, יזמנו פנייה לעיריית נצרת עלית כדי שתנחה את הדיירים כיצד לפעול. נבהיר כי מדובר בבניין שאינו בניהול החברה, שכן בניהולנו 2 דירות בלבד מתוך 6 בכניסה ו-12 במבנה כולו.

נדגיש כי במכתב צוין כי במקרה בו יבוצע תיקון, החברה תשתתף בעלות חלקה היחסי, באופן מיידי וללא כל דיחוי, כפי שנעשה לפני כשנה בבניין שברחוב אגמון 6, בו אנו מנהלים דירה אחת".

 

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות