fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

המבחן של קובי דנינו כבר בהופעת הבכורה היום

קובי דנינו, שהחליף בשבוע שעבר את שלום לוי, יוביל היום את מגדל העמק למשחק חשוב נגד נועלת הטבלה עירוני בקה אל גרביב
קובי דנינו (צילום: חגאג רחאל)
קובי דנינו (צילום: חגאג רחאל)

מבחן אמתי צפוי היום למאמנה החדש של הפועל מגדל העמק, קובי דנינו, שהחליף בשבוע שעבר את שלום לוי בתפקיד: קבוצתו המדורגת במקום ה- 9 בטבלה עם 22 נקודות, תארח את נועלת הטבלה, עירוני בקה אל גרביה, לה 14 נקודות. "הפסד יפתח את התחתית מחדש, אם חס וחלילה מפסידים הם כבר במרחק 5 נקודות מאתנו, זו תהיה כבר מלחמה על החיים", אומרים במגדל העמק.

קובי דנינו (צילום: חגאג רחאל)
קובי דנינו (צילום: חגאג רחאל)

למי שחושב שפער של 5 נקודות יקנה קצת ביטחון, לא יודע על מה הוא מדבר, שכן למגדל העמק צפויים עד סיום העונה משחקים קשים, כולל נגד שתי הקבוצות הכי חזקות בליגה, הפועל איכסאל והפועל חדרה וכן משחקים נגד קבוצות כמו הפועל בית שאן, או מכבי דליה והפועל כפר כנא מהאזור שלה בתחתית.

בינתיים ניסה השבוע קובי דנינו להכניס ביטחון בשחקנים שלו ואמר להם שהכול תלוי אך ורק בהם ואין סיבה שיכנסו ללחץ. הפגרה הכפויה בשבוע שעבר נתנה לדנינו עדו שבוע כדי ללמוד את הקבוצה ואת השחקנים שלו.

במגדל העמק היה מי שמתח ביקורת על הנהלת הקבוצה, שהחתימה את המאמן לעונה וחצי. "לא היה קורה כלום אם היו מחתימים אותו עד סיום העונה ובקיץ ממנים מאמן, אולי אפילו אותו", אומר גורם במגדל העמק.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות