fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"הישארות בליגה תהיה שוות ערך לזכייה באליפות"

אומר עוזר מאמן הפועל מגדל העמק, מוטי קריספיל, ומוסיף: "רפי ואני נקראנו אל הדגל, הגענו לקבוצה שהיא הבית שלנו ונעזור לקבוצה לצאת מהבוץ שהשאירו לנו. נתקן הכל ונעלה את הקבוצה על דרך המלך. עבורי הפועל מגדל העמק היא המקום הכי טוב בליגה א'".
מוטי קריספיל (צילום חגאג רחאל)
לקח אחריות. מוטי קריספיל (צילום חגאג רחאל)

הפועל מגדל העמק מתקשה להיחלץ מהתחתית. השבוע הפסידה בבית לרובי שפירא חיפה, משער שספגה במחצית השנייה. "לא נפלנו מרובי שפירא, היה משחק שקול, כמו שהפסדנו יכולנו גם לנצח בהברקה אחת", אומרים במגדל העמק.

מוטי קריספיל (צילום חגאג רחאל)
מוטי קריספיל (צילום חגאג רחאל)

הפועל מגדל העמק מדורגת במקום ה- 12 בטבלה עם 10 נקודות, בדיוק כמו דליית אל כרמל המדורגת במקום ה-15, כאשר רק הפרש שערים מפריד ביניהן, והיא מרוחקת רק נקודה אחת בלבד מהמקום האחרון.

עוזר המאמן, מוטי קריספיל, שהגיע עם בוסקילה מדבורייה, לא נכנס ללחץ. "אם נישאר בליגה ואין סיבה שלא, זה יהיה שווה ערך לזכייה באליפות בליגה א', עם התקציב והסגל הקיים", הוא אומר.

קריספיל מוסיף ואומר: "רפי ואני נקראנו אל הדגל, הגענו לקבוצה שהיא הבית שלנו ונעזור לקבוצה לצאת מהבוץ שהשאירו לנו. נתקן הכל ונעלה את הקבוצה על דרך המלך. עבורי הפועל מגדל העמק היא המקום הכי טוב בליגה א'".

מחר (שישי) מצפה למגדל העמק משחק בית נוסף, נגד הפועל שפרעם המדורגת מעליה. "זה משחק שאנחנו חייבים לנצח", אומרים בקבוצה.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות