fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הטיפול הנקודתי לנצרת עילית הגיע לשולחן הממשלה

ראש הממשלה בנימין נתניהו נענה לבקשת שר הפנים אריה דרעי ופנה אל גורמי המקצוע במשרדו לפעול לטובת הכנת הצעת החלטה לממשלה בנושא נצרת עילית
טיפול נקודתי. ביבי ורונן פלוט (צילום עצמי)
פלוט עם ראש הממשלה נתניהו (צילום עצמי)

ראש עיריית נצרת עילית, רונן פלוט,  ממשיך לפעול מאחורי הקלעים, במשרדי הממשלה, בוועדות השונות ובכנסת, בניסיון לקדם טיפול נקודתי לעיר באמצעות החלטת ממשלה. פלוט מרכז את מאמציו בנושא מיום כניסתו לתפקיד ורואה בהחלטה זו את החלק המשלים בפאזל ההתחדשות העירונית  "ברגע שהממשלה תגדיר את נצרת עילית יעד לאומי ותעניק לה טיפול ממוקד לרוחב משרדי הממשלה, המהפכה תושלם, העיר תעלה על מסלול ההמראה והשמיים הם הגבול".

טיפול נקודתי. ביבי ופלוט (צילום עצמי)
טיפול נקודתי. ביבי ופלוט (צילום עצמי)

פלוט רתם לאחרונה את שר הפנים אריה דרעי. השר דרעי לא בזבז זמן והציף את הסוגיה כבר השבוע בישיבת הממשלה בעת שאישרה  הצעת החלטה שנועדה לפתח את מצפה רמון ולהזרים ליישוב תקציבים בתחומים שונים.

השר דרעי שהקצה בין השאר, תקציבים לפיתוח מנועי צמיחה במועצת מצפה רמון אמר כי נצרת עילית צריכה להיות הבאה בתור: ״הממשלה קידמה היום משמעותית את מצפה רמון ומפנה תקציבים גדולים לפיתוח היישוב, משרד הפנים העביר תקציב לפיתוח מנועי צמיחה של הרשות המקומית לטובת הגדלת הכנסותיה. אני בטוח שכבר בקרוב ייהנו גם יישובים אחרים מהחלטות ממשלה בעניינן ונצרת עילית תקבל סיוע משמעותי שידחוף אותה קדימה למען רווחת התושבים ושגשוג היישוב".

ראש העיר פלוט הודה לשר דרעי על הירתמותו למען נצרת עילית: "מדובר בתהליך ארוך ומייגע אבל בסופו נצרת עילית תראה אור גדול שממנו ייהנו תושביה. העיר תהפוך לאטרקטיבית בקנה מידה ארצי ותקציבי ממשלה יוזרמו אליה במסלול מיוחד, עוקף קריטריונים בקולות הקוראים".

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות