fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

האם החלוץ צחי אליחן יחזור למגרשי הכדורגל?

אליחן, אחת ההטחות הגדולות של הכדורגל הישראלי, לא נמצא במסגרת ובגיל 27 עתידו לא ברור * הוא דאג להעביר את כרטיס השחקן שלו להפועל בית שאן של שלום לוי, שבינתיים התפטר * "הוא עסוק מעל לראש במכון הכושר בו הוא עובד, אולי זה יותר חשוב לו כרגע מכדורגל"
צחי אליחן (צילום חגאג רחאל)
צחי אליחן (צילום חגאג רחאל)

החלוץ צחי אליחן אמנם לא הודיע על פרישה מכדורגל בגיל 27, אך הסימנים מעידים על כך שלא יחזור לפחות העונה לשחק כדורגל.

צחי אליחן (צילום חגאג רחאל)
צחי אליחן (צילום חגאג רחאל)

החלוץ, יליד שבדיה, תושב רמת ישי, שפעם נחשב להבטחה גדולה והתחיל את העונה במועדון ספורט דבורייה מליגה ב', שם שותף בשלושה משחקי ליגה בלבד כמחליף, אומנם העביר את כרטיס השחקן שלו להפועל בית שאן, אותה אימן עש השבוע שלום לוי, האיש שבזמנו הביא אותו להפועל מגדל העמק.

אליחן אמנם דאג להעביר את כרטיס השחקן שלו לבית שאן, אך הוא לא חתם על חוזה וגם לא מגיע לאימונים.

"הוא עסוק מעל לראש במכון הכושר בו הוא עובד, אולי זה יותר חשוב לו כרגע מכדורגל", אומר גורם בסביבתו. מאמן בית שאן, המאמן שלום לוי אמר בשבוע שעבר: "הוא עדיין לא מתאמן אצלנו, בימים הקרובים נקיים ישיבה ונסדר את הכל. אין לי ספק שצחי אליחן עוד יתרום לנו רבות". אלא שבינתיים פרש שלום לוי מאימון הקבוצה, מה שסותם את הגולל כל הנראה על קאמבק של אליחן.

בצעירותו נחשב אליחן, יליד שבדיה, להבטחה גדולה, אם כי יש הטוענים שלא הייתה לו סבלנות ולכן קיבל החלטות לא נכונות בקריירה שלו, החלטות שהביאו אותו בגיל צעיר למקומות שונים מאלה שהיה צריך להגיע אליהם.

אליחן התחיל לשחק כדורגל במחלקת הנוער של נצרת עילית  ובגיל 14 הצטרף למחלקת הנוער של בית"ר ירושלים. בהופעת הבכורה שלו בקבוצה הבוגרת (פברואר 2010) עלה כמחליף נגד הפועל חיפה ובמשחקו השני כבש לרשת מכבי אחי נצרת, ששיחקה אז בליגת העל.

בסך הכל שיחק אליחן 36 משחקי ליגה במדי בית"ר ירושלים, בהם כבש 3 שערים, לפני שאחז במקל הנדודים ועבר לבני סכנין, הכח רמת גן, הפועל רמת גן, מגדל העמק ודבורייה.

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות