fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ד"ר גטאס: "נהיה מרוצים אם נקבל 5 מנדטים בבחירות הקרובות"

על פי גורמים פוליטיים בנצרת עילית, שיעור הצבעה נמוך עשוי להביא לרשימת דו קיום גם את המנדט השישי, דבר שיביא להכפלת כוחה של הסיעה מהבחירות ב- 2013
ד"ר ראיד גטאס (צילום עצמי)
ד"ר ראיד גטאס (צילום עצמי)

"יש לנו רשימה איכותית שכוללת 34 אנשים מכל גווני האוכלוסייה הערבית בנצרת עילית", אומר ד"ר ראיד גטאס מרשימת דו קיום, שתתמודד בבחירות למועצת העיר נצרת עילית.

ד"ר ראיד גטאס (צילום עצמי)
ד"ר ראיד גטאס (צילום עצמי)

השלישייה הפותחת של סיעת דו קיום תהיה זהה לבחירות האחרונות, ותכלול את סגן ראש העיר בתואר, ד"ר שוכרי עוואודה, מספר 2 ד"ר ראיד גטאס ומספר 3 רואה חשבון חביב עודה. הפנים החדשות יהיו במקומות הבאים: מספר 4 סאוסן חאמד, מורה בבית הספר בנצרת, מספר 5 למיס מוסא, רוקחת בבית החולים האנגלי בנצרת ומספר 8 רוג'די סלאימה, מורה בחינוך המיוחד בנצרת.

לדברי ד"ר ראיד גטאס: "הסקרים נותנים לנו 5 מנדטים ונהיה מרוצים אם נקבל 5 מנדטים בבחירות הקרובות. זה היעד שלנו". כזכור, בבחירות האחרונות קיבלה רשימת דו קיום 3 מנדטים, אבל לאור העזיבה הרבה בקרב היהודים ולאור ההגעה של תושבים ערבים רבים, מאמינים בסיעת דו קיום כי 5 מנדטים יהיו מספר ריאלי מבחינתם.

על פי גורמים פוליטיים בנצרת עילית, שיעור הצבעה נמוך עשוי להביא לרשימה גם את המנדט השישי, דבר שיביא להכפלת כוחה של הסיעה לעומת  הבחירות ב- 2013.

ד"ר גטאס אומר כי הוא מקווה למערכת בחירות שקטה. "מרגישים שאנחנו חלק בלתי נפרד מהעיר נצרת עילית, תרמנו בכל התחומים ולכל האוכלוסיות".

-אתה מצפה שגם יהודים יבחרו בך?

"כן, אבל ברור לי שזה לא יהיה בהמונים. יש הרבה תושבים יהודים שמכבדים אותי וחושבים שאני מועמד ראוי שעוזר לכל האוכלוסיות בעיר".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות