fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

דרוש מבקר לעיריית נצרת עילית

לעירייה אין מבקר מאז עזב עו"ד ערן בר רבי ומונה למנכ"ל העירייה, תפקיד ממנו פוטר לאחרונה
ראש עיריית נצרת עלית שמעון גפסו
שמעון גפסו (צילום: קרן אקריש)

ראש עיריית נצרת עילית שמעון גפסו מבקש לזרז הליך מינוי מבקר לעירייה שישמש גם כנציב תלונות הציבור. כזכור, עו"ד ערן בר רבי, שימש בתפקיד עד לפני כשנה, עד אשר מונה למנכ"ל העירייה, תפקיד ממנו פוטר לאחרונה.

גפסו הציג בישיבת פורום מטה בכירי העירייה השבוע תפיסה המציבה את תושבי העיר במרכז העשייה העירונית וקובעת סטנדרטים חדשים של תפקוד הבנויים על משוואה שמצידה האחד, מתן אוזן קשבת ויחס אדיב ומצידה האחר עמידה בלתי מתפשרת על  שירות יעיל  והזכות לקבלו, ללא יוצא מן הכלל.

ראש עיריית נצרת עלית שמעון גפסו
שמעון גפסו (צילום: קרן אקריש)

גפסו מבקש לחזק את האמון של התושבים בעירייה ובעיר ובתוך כך להעמידם במרכז העשייה על תקן הלקוחות החשובים ביותר. הוא אומנם לא אומר את הדברים באופן מפורש אך מדבריו ניתן  להסיק  כי בקרב עובדי העירייה ישנה התרופפות מסוימת ברמת בתודעת השירות לתושב וקיים צורך לרענן מסרים ולהביא לשיפור המתבקש. גפסו פנה בישיבת המטה השבועי אל בכירי העירייה וביקש מכל עובד העירייה, לרבות הדרג הבכיר והניהולי, כל אחד בתחומו, לעשות כל מאמץ על מנת לשפר את השירות לתושב.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות