fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

דרושים נהגי אמבולנס ממגדל העמק

יוזמה משותפת של תחנת מד"א במגדל העמק והרשות המקומית הביאה להחלטה לפתוח קורס חובשים ונהגי אמבולנס שיתקיים בתחנת מד"א בעיר, במטרה להכשיר את תושבי העיר להעניק סיוע בעת חירום.
ראש העיר ומנהל האזור צילום עצמי

בפגישה שהתקיימה בין ראש העיר מגדל העמק אלי ברדה, יוסי פחימה מנהל המחוז במד"א ויוסי אקריש מנהל תחנת מגדל העמק סוכם על פתיחת קורס הכשרה ללא תשלום לחובשי רפואת חירום ונהגי אמבולנס בהיקף של 203 שעות לימוד (כארבעה חודשים) בתחנה במגדל העמק בהדרכה של מדריכים מקצועיים וביניהם מנהל המחוז בעצמו.

 

ראש העיר ומנהל האזור צילום עצמי
ראש העיר ומנהל האזור צילום עצמי

הקורס מיועד לתושבי מגדל העמק מגיל 21, בריאים, בעלי 12 שנות לימוד ורישיון נהיגה ויהיו מוכנים בתמורה להתחייב על תקופת התנדבות לאחר סיום הקורס. בין היתר יכלול הקורס שני מפגשים בשבוע במהלכם יתקיימו שיעורים עיוניים בתחומי העזרה הראשונה, החייאה, מצבי חירום רפואיים, טיפול בטראומה, קבלת לידה ועוד. המטרה לתגבר את העיר ולהכשיר יותר ויותר אנשים בעיר שיוכלו לסייע בשעת משבר וחירום.

מנהל התחנה יוסי אקריש סיפר על החשיבות של נושא ההתנדבות גם בקרב בני נוער וקרא לצעירי העיר לבוא ולהתנדב במסגרת מד"א. "אנו מעניקים להם סביבה נעימה" סיפר אקריש והוסיף: "מדובר במסלול ארוך שמתחיל בכיתה ט' בתחילה בהכשרה בעזרה ראשונה בנוסף לפעילויות ובסוף השנה הם מוכשרים כמע״רים. מכיתה י' ועד הגיוס הם עולים על אמבולנס ויוצאים לשטח לסייע לכוחות".

חשוב לציין כי המתנדבים מבוטחים בדיוק כמו עובדי התחנה. ראש העיר אלי ברדה בירך על היוזמה המשותפת ואמר שהרשות תקדם את הנושא כדי להכשיר כמה שיותר מתושבי העיר וכן קרא לבני העיר הצעירים להצטרף ולהתנדב למד"א.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות