fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

גביע המדינה ינדוד לכפר טמרה שבגלבוע?

האחים עומרי וכארם זועבי מככבים בקבוצות הצעירות של מכבי חיפה והשבוע העפילו לשלב חצי הגמר * אבא אדהם והדודים ספואן וסולטן נושאים בנטל ההסעות מהכפר שבגלבוע לאימונים ולמשחקים * אבא אדהם: "יש להם כשרון ורצון גדול להצליח"
האחים/ כדורגלנים עם האבא/ מאמן (צילום עצמי)
האחים/ כדורגלנים עם האבא/ מאמן (צילום עצמי)

האחים עומרי (בן 11) וכארם (בן 12) זועבי מכפר טמרה, חולמים להביא את גביע המדינה לכפר שבמועצה האזורית גלבוע. בינתיים השניים, שחקנים במחלקת הנוער של מכבי חיפה, נמצאים בדרך הנכונה. השבוע העפילו עם הקבוצות שלהם לשלב חצי גמר גביע המדינה והם מבטיחים שזה עוד לא הסוף. במשפחת זועבי, משפחה בעלת קשר הדוק לכדורגל, מבטיחים חאפלה גדולה אם הקבוצות שלהם יזכו בגביע המדינה.

האחים/ כדורגלנים עם האבא/ מאמן (צילום עצמי)
האחים/ כדורגלנים עם האבא/ מאמן (צילום עצמי)

השניים גדלו בבית שהכדורגל הוא הנושא המרכזי בו. הם נושמים ואוכלים כדורגל עוד מינקותם. ומה הפלא? מדובר בבניו של מאמן הכדורגל המוכשר, אדהם זועבי ובאחייניהם של השחקנים המצטיינים סולטן וספואן זועבי.

כאמור, השניים מככבים במכבי חיפה. עומרי המשחר בקישור בקבוצת טרום ליגה, שגברה 4-5 על הפועל רמת גן, כארם משחק כחלוץ בקבוצת ילדים ג', שגברה 2-5 על רמת השרון באצטדיון גרונדמן. משחקי חצי גמר גביע המדינה יתקיימו ב- 27 לחודש. ברביעי האחרון התקיימה הגרלת המשחקים.

השניים נוסעים שלוש פעמים בשבוע לאימונים במגרש קצף ויחד עם משחק בשבת נושא ההסעות הופך למשמעותי ביותר. אבא אדהם והדודים ספואן וסולטן נושאים באחריות להסיע אותם לאימונים. "עבור סולטן וספואן זו סגירת מעגל, כשהם היו קטנים אני הייתי מסיע אותם לאימונים", גאה אדהם זועבי, שמוסיף: "לא פשוט לעשות את הדרך מהכפר לחיפה מספר פעמים בשבוע, אבל הם דבקים במטרה ועם מוטיבציה גדולה להצליח".

-אדהם, לאן הם רוצים להגיע בקריירה?

"רוצים להגיע עד הסוף, ללכת הכי רחוק שאפשר. הדרך ארוכה, אבל יש להם כישרון ורצון גדול להצליח".

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות