fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בשל מצוקה כספית: שחקני הפועל נצרת עילית התבקשו לקצץ 10 אחוזים משכרם

הראשון שקיבל את הפנייה היה המאמן ירון הכונבוים, שמיד נענה והסכים לקצץ, כדי לשמש דוגמה לשחקנים. יש לציין כי אנשי המנהלה קיצצו 10 אחוזים כבר בקיץ * השחקנים לא כל כך מתלהבים מהרעיון * המנכ"ל גיל ברעם: "אנחנו במגמת הבראה"
גיל ברעם
גיל ברעם (צילום: חג'ג ראחל)

רגע לפני יום הכיפורים, התבקשו שחקני הפועל נצרת עילית לקצץ 10 אחוזים משכרם, בשל מצוקה כספית של המועדון. השחקנים לא התלהבו למהלך.

אגב, הראשון שקיבל את הפנייה היה המאמן ירון הוכנבוים, שמיד נענה והסכים לקצץ, כדי לשמש דוגמה לשחקנים. יש לציין כי אנשי המנהלה קיצצו 10 אחוזים כבר בקיץ.

גיל ברעם
ברעם (צילום: חג'ג ראחל)

ביום חמישי שעבר כינס המנכ"ל, גיל ברעם, את השחקנים וביקש מהם לתת יד ולהירתם למען המועדון. הבעיה היא שכיום כמעט אין שחקני בית במועדון, לכן השחקנים לא גילו יותר מדי סבלנות.

מבין השחקנים היו כאלה שטענו: "אם היינו יודעים בקיץ שזה מה שיקרה לא בטוח שהיינו מגיעים לנצרת עילית", שחקן אחר אמר: "לא אשקר, טוב לי כאן, אבל אני לא מוכן לפגיעה בתנאים הכספיים שלי". השחקנים ביקשו זמן במטרה לקיים שיחה ביניהם ולהגיע להחלטה קבוצתית, אלא שבסבב אקראי ביניהם לא נרשמה יותר מדי התלהבות למהלך.

מנכ"ל המועדון, גיל ברעם, אמר: "אנחנו במגמת הבראה, רוצים להבריא את המועדון ומבקשים שהשחקנים יבואו לקראתנו. זה לא משהו חדש, זה קרה בעבר בהמון קבוצות כולל בהפועל נצרת עילית".

ברעם אמר כי הוא שמח על החלטת המאמן לירון הוכנבוים קיצוץ. "אני מאוד מעריך אותו על כך, הוא משמש דוגמה ואני מקווה שהשחקנים ילכו בעקבותיו".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות