fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"ברצלונה? אם זה יתממש זה יהיה הגשמת חלום"

מונאס דאבור, חלוץ גרסהופרס ציריך השוויצרית, נמצא בחופשת מולדת, מפנטז לשחק לצדו של מסי הגדול, מאמין שהגיע לסוף דרכו בקבוצה שנתנה לו במה, וכן, יש לו מה להגיד על הכישלון של נבחרת ישראל, על מכבי אחי נצרת ועל אחיו אנ
בדרך לפסגה. דאבור (צילום חג'אג' רחאל)
בדרך לפסגה. דאבור (צילום חג'אג' רחאל)

החלוץ מונאס דאבור, כוכב קבוצת גרסהופרס ציריך משוויץ, שגדל במכבי אחי נצרת, פרח במכבי תל אביב, כיכב בנבחרת ישראל, וכעת שמו מקושר עם קבוצות בכירות באירופה, נחת השבוע בארץ לחופשת הכריסטמס וישהה בישראל עד תחילת ינואר.

דאבור, שהבקיע 42 שערים בשנתיים וזכה בתואר החלוץ הטוב בשנת 2015, מוזכר כמי שעשוי להצטרף בפגרת ינואר לקבוצות מצרפת, גרמניה, איטליה ורוסיה. שמו אף הוזכר בהקשר של… ברצלונה הגדולה. "מחמיא לי מאוד עצם זה שמזכירים את שמי עם קבוצה כל כך גדולה, אם זה יתממש, זה יהיה הגשמת חלום עבורי, מה גם שהשחקן שאני הכי מעריץ זה ליונל מסי, ואם אשחק אתו באותה הקבוצה זה יהיה גדול, אבל אני חייב לציין שלא הייתה שום פנייה רשמית מהם והכל זה ספקולציות".

 בדרך לפסגה. דאבור (צילום חג'אג' רחאל)
בדרך לפסגה. דאבור (צילום חג'אג' רחאל)

-אז איפה תשחק? מה התחנה הבאה שלך?

"אני עדיין לא יודע, יש הרבה קבוצות שמדברות, אבל אין כלום סגור. יש לי חוזה לעוד עונה וחצי בגרסהופרס, הם יודעים שזה הזמן שלהם לעשות עלי כסף. הם הציעו לי להאריך חוזה אבל סירבתי, מרגיש שמיציתי את עצמי בגרסהופרס וזה הזמן שלי להתקדם לליגה בכירה יותר ולקבוצה גדולה יותר".

-היית קרוב לחתימה בפאלרמו האיטלקית

נכון וזה נפל. לא אכחיש שנפגעתי והתאכזבתי, אבל ידעתי לצאת מזה מחוזק בזכות המשפחה התומכת והאוהבת שלי. זה היה ונגמר, היום אני לא מצטער על כך, מאמין שתהיה לי קבוצה יותר טובה".

הסיפור המלא ביום שישי בידיעות הגליל.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות