fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בניין משרדים ראשון מוקם בפארק הייטק בעפולה

במסגרת מאמצי העירייה למשוך משרדי הייטק תעניק הנחה של עד 50% בארנונה ל-3 שנים
הבניין הראשון
הבניין הראשון

בימים אלה החלה בניית בניין המשרדים הראשון בפארק הייטק של עפולה.   בניין Afulatech מתנשא לגובה של 5 קומות וכולל קומת מסחר המשתרעת על 1,800 מ"ר.

הבניין הראשון
הבניין הראשון

Afulatech, נבנה ע"י היזמים חברת י.לרר וחברת רחמני ד.א.מ, ומשתרע על 9,500 מ"ר, יושב על צירי תנועה ראשיים: סמוך לתחנת הרכבת, ביה"ח העמק.

אלון לרר, חברת י.לרר: "בניין המשרדים Afulatech  מציע שטחים מודולריים החל מ-150 מ"ר ליחידה ועד 1,000 מ"ר. עלות השטח למשרדים עומדת על ממוצע של 50 שקל למ"ר. דמי הניהול יעמדו על 5 שקלים למ"ר לחודש. כמו כן, הבניין יכלול קומת מסחר המשתרעת על כ-1,800 מ"ר ויציע קונספט קולינארי אשר ישרת את עובדי הפארק ותושבי רובע יזרעאל. השכירות ממוצעת לחנות תעמוד על 70 שקל מ"ר".

עיריית עפולה מחזרת אחרי חברות ההייטק: מציעה הנחה של עד 50% בארנונה לחברות הייטק אשר ישכרו משרדים בפארק ההייטק החדש בעיר.

פארק ההייטק של עפולה משתרע על שטח של כ-265 דונם ויושב על ציר מרכזי באזור הצפוני של העיר עם נגישות גבוהה למרכז, לשירותים ציבוריים ולרכבת העמק.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות