fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בן 6 הרים את הפיקוח על הרגליים לאחר שיצא מבית הספר מבלי לידע את אמו

הילד החליט להצטרף לחברו, שחזר מבית הספר יחד עם סבו. האם המודאגת הזעיקה את הפיקוח העירוני.
הפיקוח העירוני (צילום עצמי)
הפיקוח העירוני (צילום עצמי)

 

הורים נוהגים להזהיר את ילדיהם לא ללכת עם זרים, אבל מה עם האיש הוא  סבא חביב של חבר לכיתה?  ילד בן 6 מנצרת עילית, סבר שעם זה לא יכולה להיות בעיה ובסיום יום הלימודים הצטרף לסבא שבאותו יום לקח את נכדו מבית הספר אל ביתו.

הדרמה החלה ברגע שבו אמו של הילד הגיעה לבית הספר והבינה כי בנה איננו. האם נכנסה ללחץ ופרצה בבכי מר "תמצאו לי את הילד שלי, הוא בסך הכל בן 6", התייפחה. למזלה של האם, באותו זמן עמדה ניידת פיקוח עירוני בסמוך לבית הספר והממונה על הביטחון בעירייה, אילן מונטיצ'לו, היה בתוכה.

הפיקוח העירוני היה במקום (צילום עצמי)
הפיקוח העירוני היה במקום (צילום עצמי)

"ראיתי את האמא מבוהלת לגמרי ומיד ניגשנו לראות איך אפשר לסייע", שיחזר השבוע מונטיצ'לו. הפקחים והאם החלו לחקור על עקבותיו של הילד וכשמצאו כי נראה על ידי החברים יוצא עם הסבא של חברו לכיתה, הבינו כי הוא נמצא במקום בטוח.

הילד נמצא בסופו של דבר בביתו של הסב ,שם אכל ארוחת צהרים טובה ולא ידע שכל הפיקוח העירוני מחפש אחריו. "רק הלכתי לבקר את החבר שלי", הסביר וזכה לחיבוק אוהב על ידי אמו בצירוף הוראה חד משמעית, להבא לא לצאת מבית הספר ללא הודעה והסכמת ההורים.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות